Ehdottakaa mihin olen säilönyt lampunjalan :D
Olen etsinyt vaikka mistä, mutta en löydä. Säilöin sen johonkin vuosia sitten, että kun löydän siihen uuden varjostimen niin otan sen käyttöön taas.
Kommentit (28)
Samaan paikkaan missä imurin osat? Siivouskaappi? Jossain missä työkaluja/vaihtolamppuja/talvi-/jouluvalot? Jonkun kaapin päälle/hyllylle kyljelleen?
Jos se oli se lasinen niin ukkosi tipautti sen etsiessään jotain yläkaapista ja siivosi sirut roskiin. t. selvä näkijä
Vierailija kirjoitti:
Samaan paikkaan missä imurin osat? Siivouskaappi? Jossain missä työkaluja/vaihtolamppuja/talvi-/jouluvalot? Jonkun kaapin päälle/hyllylle kyljelleen?
Kiitos ehdotuksista, joululaatikosta etsin jo, ei ollut. Samoin parista kaapin päällä olevasta laatikosta. Vinkkisi perusteella katsoin myös siivouskaapista, mutta ei ollut siellä.
Vaatehuone
Ulkovarasto/häkkivarasto
Vaatehuonetta ehdotan minäkin. Vasen nurkka, edessä joku muovikassim viltti tms.
Se on sulla käytössä ollut koko ajan! et vain ole tajunnut :D
Tiskipöydän aluskaappi, roskiksen takana.
Lapsi vienyt komeroonsa.
Ukko antanut jollekin, joka sanonut, että vaimo tykkää askarrella lampunvarjostimia.
Muistat säilöneesi mutta heititkin sen silloin pois.
Mulla löytyy usein "kadonneita" esineitä sängyn alla olevista säilytyslaatikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vaatehuone
Ulkovarasto/häkkivarasto
En vie sähkölaitteita ulkovarastoon, koska en uskaltaisi käyttää niitä enää sen jälkeen :D
Muuten ihan hyvä idea. Pelkään, että olen kietonut sen paperiin tai johonkin pehmeään kun jalka on keraaminen. Jos olen niin en varmaan ikinä löydä sitä.
Sulatit sen messinkisen lampunjalan ja käytit sen uudenvuoden "tinana".
Kiitos kaikille ideanikkareille, jatkan etsimistä toisena päivänä. Nyt ei lykästänyt.
Annoit sen Siirille toissajouluna lahjaksi.
Se on ihan näkösällä. Olet vain tullut sokeaksi sille.
Pöytälamppu.