Ensimmäinen yhteinen yö häiden jälkeen vai vasta häämatkalla?
Mietitään miehen kanssa kumpi olisi viisain tehdä. Häiden jälkeen kotona omassa tutussa sängyssä vai häämatkalla ensimmäisessä hotellihuoneessa. Miten teidän eka yhteinen yö meni?
Kommentit (48)
Pöh… baaritiskiltä kämpille (tai puistoon) alle 10 min sen jälkeen kun on selvittänyt kumppanin nimen.
-entäs jos kokemus onkin unohtumaton- väärään suuntaan? Itse et kiihotu, mies ei kiihotu- tai on osaamaton tumpelo ja roiskii reisille :)
En kuuna päivänä lähtisi ostamaan sikaa säkissä, sen verran eroottinen ihminen olen.
Oltiin sängyssä kolmen tunnin päästä tapaamisesta, nyt neljä lasta ja oltu aviossa 38 vuotta. Nain elämäni parhaan panon enkä ole sitä joutunut katumaan!
Siitä, että on jo olemassa yhteinen tuttu sänky, oletan ettei sieltä peittojen välistä löydy enää mitään uutta ja yllättävää, enkä siten näe siinä mitään erityistä häiden jälkeenkään. Tunnelmallisempaa ja ikimuistoisempaa varmasti siellä häämatkalla luksuspuitteissa, jos sellaista kaipaa.
Omalta osalta en edes muista koska ensimmäinen kerta avioparina tapahtui, olin todella kipeänä hääpäivänä joten hääyö ja useampi yö sen jälkeenkin vietettiin puoliunessa räkää köhien. En ole katunut tai harmitellut, onhan tässä loppu elämä aikaa heilutella peittoa avioparina.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että on jo olemassa yhteinen tuttu sänky, oletan ettei sieltä peittojen välistä löydy enää mitään uutta ja yllättävää, enkä siten näe siinä mitään erityistä häiden jälkeenkään. Tunnelmallisempaa ja ikimuistoisempaa varmasti siellä häämatkalla luksuspuitteissa, jos sellaista kaipaa.
Omalta osalta en edes muista koska ensimmäinen kerta avioparina tapahtui, olin todella kipeänä hääpäivänä joten hääyö ja useampi yö sen jälkeenkin vietettiin puoliunessa räkää köhien. En ole katunut tai harmitellut, onhan tässä loppu elämä aikaa heilutella peittoa avioparina.
On kuules paljonkin uutta ja ihanaa peiton alla. Tähän mennessä olemme vain nukkuneet vierekkäin ilman seksiä. Hääyötä ajatellen mies satsasi ja osti uudet petivaatteet 1400 dollarilla. Kuulostaa inhottavalta tuo heiluttaa peittoa, jotenkin niin raadollista.
Vierailija kirjoitti:
-entäs jos kokemus onkin unohtumaton- väärään suuntaan? Itse et kiihotu, mies ei kiihotu- tai on osaamaton tumpelo ja roiskii reisille :)
En kuuna päivänä lähtisi ostamaan sikaa säkissä, sen verran eroottinen ihminen olen.
Oltiin sängyssä kolmen tunnin päästä tapaamisesta, nyt neljä lasta ja oltu aviossa 38 vuotta. Nain elämäni parhaan panon enkä ole sitä joutunut katumaan!
Minä ja puolisoni harrastimme seksiä ensimmäisen kerran hääyönä. Tiesimme kyllä jo ennen sitä, että kiihotumme toistemme läheisyydestä. Siitä oli kovastikin kokemusta. Osaamattomia tumpeloita olimme kumpikin, mutta emme ole enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun pappi on sanonut aamenen.
Siinä alttarillako? Onpas reipasta meininkiä.
Pastori löi raamatulla tahtia.
Ja menetti sen jälkeen lopullisesti työlupansa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kanssa ei tarvitse pelätä, joten eiköhän sekin asia mene omalla painollaan rakastavan ihmisen kanssa. Mikä kiire sinulla oli? Meillä ei ole ollut kiire, mieheni ei ole sika säkissä ja yhdessä opetellaan. Varmaan jo tajusit ettemme ole kovin seksuaalisia, joten puolisoina olemme enemmän kuin sopivat toisillemme. Vertasitko miestäsi autolla ajamiseen ns. testiajoon?
Meidän eka yhteinen yö meni nykyisen ex -miehen silloisen kämpän lattialla patjalla, noin kahdeksan vuotta ennen vihkimistä ( joka tapahtui vasta lapsen syntymän jälkeen) 😂 sitähän sää kysyit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä alttarillako? Onpas reipasta meininkiä.
Törkeää ajatellakaan moista irstautta, sitä paitsi alttari on yleensä turhan kova ja korkea. Sen sijaan joissakin kirkoissa on ehtoolliskaide sopivasti pehmustettu.
Vierailija kirjoitti:
Pöh… baaritiskiltä kämpille (tai puistoon) alle 10 min sen jälkeen kun on selvittänyt kumppanin nimen.
Aika heikko libido sinulla. Kyllä nimen ehtii selvittää aktin jälkeen.
Meneekö joku vielä naimisiin, ilmoituksia en ole nähnyt vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika heikko libido sinulla. Kyllä nimen ehtii selvittää aktin jälkeen.
Eihän se nimi silloin enää kiinnosta. Silloin laitetaan jo uutta matoa koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö joku vielä naimisiin, ilmoituksia en ole nähnyt vuosiin.
Kyllä menevät ja tahtovat ja ovat vieläpä rakastuneita sekä uskollisia toisilleen. Yllätyitkö?
Uhh, kuka jaksaa hääyönä panna 🤔 Ei me ainakaan, kun vihdoin sänkyyn asti päästiin. Oltiin kyllä pantu ihan riittävästi sitä ennen sekä jälkeen 😄
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt heti tahtomisten, sormusten vaihdon ja siunaamisen jälkeen. Papin aamenen jälkeen leikataan kakkua, juhlitaan sukulaisten ja ystävien kesken, joten yöllä on ehkä aikaa antaa puolisolle suukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt heti tahtomisten, sormusten vaihdon ja siunaamisen jälkeen. Papin aamenen jälkeen leikataan kakkua, juhlitaan sukulaisten ja ystävien kesken, joten yöllä on ehkä aikaa antaa puolisolle suukko.
Tosin sulhanen on jo sammunut ja bestman painaa tuoretta rouvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin sulhanen on jo sammunut ja bestman painaa tuoretta rouvaa.
Ehkä jossain ö-luokan leffassa tai junttilassa, mutta ei meidän häissä.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tuokin etukäteen miettiä. Fiiliksen mukaan, niin kuin aina muulloinkin.
Fiiliksen? Entä jos pariskunnasta kumpikaan ei ole fiilistelijöitä vaan haluaa, että kumpikin voi hyvin. Hienotunteiset ihmiset eivät paneskele menemään vaan rakastelevat hartaasti tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuules paljonkin uutta ja ihanaa peiton alla. Tähän mennessä olemme vain nukkuneet vierekkäin ilman seksiä. Hääyötä ajatellen mies satsasi ja osti uudet petivaatteet 1400 dollarilla. Kuulostaa inhottavalta tuo heiluttaa peittoa, jotenkin niin raadollista.
No sittenhän tilanne on aivan eri, ja se ensimmäinen yö omassa sängyssä on erityinen, eli silloin sitten tietenkin. Ja kieltämättä peiton heiluttaminen on todella "raadollinen" sanonta, aivan kuin villieläimet!
Ei mitään yhteistä yötä, seksi on ainoastaan lastentekoa varten muuten teette syntiä.