Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hyvää päivää miten tyhmiä ihmiset oikeasti ovat!

Vierailija
23.04.2020 |

Näin kaupassa kun toinen asiakas pysähtyi käsidesien kohdalle katsomaan käsodesejä, pyöritteli hetken yhtä pulloa käsissään, katsoi sitten hintaa ja laittoi sen sitten takaisin pinoon. Menin heti kysymään miksi tämä ei osta desiä, niin arvatkaas mammat kun tämä vastasi ja sanoi minulle ettei aio ostaa sitä koska se on liian kallis ja ei ole rahaa. Siis mitä!? Siis kelle jonkin hinta on kalliimpi tällaisena aikana kun oma kallis henki! Järjetöntä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ainakin sille kauppiaalle. Ei taida mennä kassalla läpi selitys, että otan nyt tämän käsidesin, mutta ei minulla ole nyt rahaa sitä maksaa. 

Vierailija
2/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän osti sitten saippuaa. Se tuhoaa virukset tehokkaammin kuin käsidesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakyttääjä on saanut levelin. Nyt se jo menee haastamaan muita niiden ostoksista tai siitä mitä ei osta. Mitäköhän se seuraavaksi keksii?

Vierailija
4/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
5/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kaupassa käsidesejä, hintaa ehkä 7 e. Ympärillä oli tyhjää, mutta nuo eivät jostain "mystisestä" syystä olleet kelvanneet.

Sitä paitsi saippua on hyödyllisempää kuin käsidesi.

Vierailija
6/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kyyläät ja haastattelet ihmisiä kaupassa ? Ehkäpä kyseinen asiakas vertaili hintoja ja hankki käsidesiä jostain muualta.

Lopettakaa tuon ” voi hyvää päivää” hokeminen. Ei tarkoita mitään ja antaa entistä tyhmemmän vaikutuksen.

Vierailija
7/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohtaa varmaan pitäisi ihmetellä, miten itse olen säilyny hengissä kun en ole ainoatakaan käsidesi purkkia ostanut itselleni kuluvan vuoden aikana. - Normaali nestesaippua, etikka ja tärpätti (, joista kahta viimeksi mainittua kotonani on ollut jo kauemmin ja hankkinut muusta syystä, kuin varsinaisesti desinfiointiin, vaikka ne osaksi kuuluvat samaan sarjaan) ovat ainakin toistaiseksi riittäneet minulle. 

Yliopiso-opiskelija 

Vierailija
8/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta. Mä en ole ikinä käyttänyt käsidesiä enkä käytä nytkään.

Vierailija
9/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesiä ei kyllä kannata ostaa ollenkaan. Saippualla saa paljon tehokkaamman pesun. Jotka käsidesiä ovat hamstranneet ovat kyllä tulleet tavallaan huijatuksi.

Vierailija
10/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikaupassa käsidesi puteli maksaa 19.90€ kyllä on liian kallista minulle. T. Opiskelija

Vierailija
11/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin että apteekissa 500ml käsidesi maksoi 18,90€. Melko suolainen hinta mokomalle litkulle, jonka todellinen hinta pitäisi olla n. 4,90€. Kyllä nyt käsidesinlantraajat pajoillansa hieroo karvaisia käsiään ja nauraa partaansa, kun tyhmältä kansalta saa huijattua rahat.

Vierailija
12/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin että apteekissa 500ml käsidesi maksoi 18,90€. Melko suolainen hinta mokomalle litkulle, jonka todellinen hinta pitäisi olla n. 4,90€. Kyllä nyt käsidesinlantraajat pajoillansa hieroo karvaisia käsiään ja nauraa partaansa, kun tyhmältä kansalta saa huijattua rahat.

t

Saatttaa olla, että moni käsidesinlantraaja (olipa hausa ilmaisu) hieroo karvaisia käsiään , mutta mikä mahtanee olla apteekkien rooli  ylihinnoittelussa ja pelottelussa, miten apteekkien käsidesit olisivat aivan toista luokkaa kuin marketista saatavat;  epäilen vahvasti, että oikeasti näin olisi. 

Yliopisto-opiskelija

Vierailija
13/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole käsidesiä käyttänyt, enkä käytä.

Vierailija
14/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt käsidesiä koko tämän epidemian aikana, tosin olen kuuden viikon aikana poistunut kotoa vain ulkoilemaan. Mitä sinä siis siellä kaupassa teit?

Vierailija
15/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesi on ihan hyvä lisäapu jos vaikkapa käy kaupassa eikä voi heti pestä käsiä, ja meitä fyysisesti työpaikalla olevia on kuitenkin vielä myös (kaikki eivät voi tehdä etätöitä). Mutta aika hemmetin kovia hintoja nykyään niillä - onnistuin ostamaan pandemian alussa yhdestä verkkoapteekista kaksi 100 ml:n pulloa hintaan 2.90/kpl. Postikuluja tuli muutama euro päälle, mutta loppuhintakaan ei päätä huimaa per pullo.

Vierailija
16/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kohtaa varmaan pitäisi ihmetellä, miten itse olen säilyny hengissä kun en ole ainoatakaan käsidesi purkkia ostanut itselleni kuluvan vuoden aikana. - Normaali nestesaippua, etikka ja tärpätti (, joista kahta viimeksi mainittua kotonani on ollut jo kauemmin ja hankkinut muusta syystä, kuin varsinaisesti desinfiointiin, vaikka ne osaksi kuuluvat samaan sarjaan) ovat ainakin toistaiseksi riittäneet minulle. 

Yliopiso-opiskelija 

Saippuaa sulla ei ole normaalisti?

Lisäksi suosittelen peruskoulun suorittamista loppuun ennen yliopisoa

Vierailija
17/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän pisti silmään tuo, että otetaan purkki käteen ja näpelöidään ja pyöritellään sitä, ja sitten laitetaan takaisin hyllyyn. Siinähän ne on virukset suoraan seuraavan asiakkaan käsissä. Tee ostopäätös ennen kuin otat tavaran hyllystä!

Vierailija
18/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo ole liian kalliita noin miljoonalle matalapalkkaiselle suomalaiselle duunarille. Rikkaat eivät ymmärrä, että toiset joutuvat tekemään euron eteen kymmeniä kertoja enemmän työtä kuin toiset.

Vierailija
19/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsidesiä ei kyllä kannata ostaa ollenkaan. Saippualla saa paljon tehokkaamman pesun. Jotka käsidesiä ovat hamstranneet ovat kyllä tulleet tavallaan huijatuksi.

Saippuapesu huuhtelee virukset pois käsistä, käsidesin käyttö ei pese vaan tuhoaa virukset. Selvä periaatteellinen ero.

Vierailija
20/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän pisti silmään tuo, että otetaan purkki käteen ja näpelöidään ja pyöritellään sitä, ja sitten laitetaan takaisin hyllyyn. Siinähän ne on virukset suoraan seuraavan asiakkaan käsissä. Tee ostopäätös ennen kuin otat tavaran hyllystä!

Joo. Olisi sen hinnan nähnyt varmaan hiplaamattakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi