Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilen aamulla vaaka näytti - 2.1kg painon laskeneen ja tänä aamuna oli +1kg ikäänkuin takaisin tullut tuosta. Sama ruokavalio enkä lipsunut. En ymmärrä.

Vierailija
23.04.2020 |

Olisiko mahdollisesti alkaneet kuukautiset syynä tuohon nousuun?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestettä. Käy puntarilla vaikka kerran viikossa niin voi nähdä luotettavampia tuloksia, jos sitä painoa nyt pitä vahtia.

Vierailija
2/12 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia parin kilon painon vaihtelu eripäivinä ja samankin päivän aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen aamulla puntarilla samaan aikaan kuin tänäkin aamuna. Ap

Vierailija
4/12 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, heivaa puntari jonnekin kauas. Käy sillä kerran kuussa. Niin tuloksetkin on todenpitäviä. Ihan normaalia painon heittelyä on naisilla päivittäin, viikottain, kuukausittainkin hormoneista johtuen. Mutta jos toivot laihtuvasi, älä käy puntarilla kuin kerran kuukaudessa. Kunhan pidät ruokavaliota ja liikuntaa kunnossa, ei puntarin lukemalla ole mitään merkitystä.

Vierailija
5/12 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino heittelee kilon pari koko ajan, no big deal. Todellakin jatkuva puntarilla käynti turhaa.

Vierailija
6/12 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin kuukautisten aikana helposti yhdessä päivässä paino lisääntyy 2 kiloa ja sitten seuraavana aamuna taas ne ovat hävinneet. 

Vierailija
7/12 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit käydä puntarilla joka päivä, mutta parempi tapa on kirjata ylös vain kerran viikossa. Ota tietty päivä, esim. lauantaiaamuna herättyäsi. Seuraa viikottaisia tuloksia.

Vierailija
8/12 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakaan kannattaa mennä kerran viikossa, ei kerran päivässä. Niin monet asiat - ruokavalio, hormonit, jopa unen määrä - voi aiheuttaa pientä heittelyä puoleen ja toiseen, mutta ne on kaikki väliaikaista. Pidemmällä aikavälillä näkee kehityksen.

Vierailija
9/12 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu. Ei siis paniikkia. Kunpa nyt viimein onnistuisi tämä elämäntapamuutos. Taustalla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja nyt alkanut aineenvaihdunta toimia viimeinkin kunnolla. Ap

Vierailija
10/12 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurasin painoa joskus joka aamu.

Menkkojen alussa paino nousi aina joku +3kg (oon tosi pitkä nainen, niin tähän kroppaan kertyy paljon nestettä.)

Joskus laihduttaessa paino saattoi junnata viikkotolkulla ja yhtäkkiä yön aikana katosi pari kiloa.

Nykyään en omista vaakaa, vaan seuraan "painoa" enemmän peilin ja vaatteiden istuvuuden kannalta. Suosittelen tätä muillekin!

Vierailija
11/12 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino heittelee kilon pari koko ajan, no big deal. Todellakin jatkuva puntarilla käynti turhaa.

Ei, vaan just siksihän puntarilla kannattaa käydä joka päivä. Vain sillä tavalla hahmottaa, mikä on trendi.

Vierailija
12/12 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn vaa'alla joka päivä ja kirjaan tuloksen. Seuraan viikon ja kuukauden keskiarvoa. Olen kuitenkin ennemmin tilastonörtti kuin fanaattinen painon suhteen. 

Paino vaihtelee helposti 500 gr- 1 kg päivittäin. Kuukautiset, suolainen ruoka, paljon kuitua, rankka treeni jne. tuo parin päivän painon nousun. 

Nopea lasku voi olla nestehukkaa, alkoholi kuivattaa, suoli on toiminut sopivasti jne. Keskiarvo kertoo paljon enemmän.