Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulut harkitsevat etäopetuksen pysyvää

Vierailija
23.04.2020 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"etäopetusta vaivaa sosiaalisten kontaktien puute"

Olisihan se rankkaa, että voisi itse valita sosiaaliset kontaktinsa

Vierailija
2/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut etäopetukseen jos silloin kun itse olin koulussa. Inhosin sitä miten jpuduin olemaan väkisin muiden ihmisten keskellä ja pakottaa itseni kouluun joka aamu vaikka olen luolteeltani introvertti ja viihdyn enemmän yksin erakkona omissa oloissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut etäopetukseen jos silloin kun itse olin koulussa. Inhosin sitä miten jpuduin olemaan väkisin muiden ihmisten keskellä ja pakottaa itseni kouluun joka aamu vaikka olen luolteeltani introvertti ja viihdyn enemmän yksin erakkona omissa oloissani.

Millaiseent työhön päädyit?

Vierailija
4/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiseent työhön päädyit?

Olen siivooja. Saan tehdä töitä yksin ja hyvä niin, mutta inhoan sikti sosiaalisia tilanteita. En kuitenkaan enää niin paljon kuin kouluaikana. Uskon silti että nykyäänkin kouluissa on paljonkin minun kaltaisia nuoria jotka mieluummin tykkäisivät jäädä etäopetuksen ja välttää sosiaalisia tilanteita ja muita ihmisiä.

Vierailija
5/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Tämä on ollut hyvää harjoitusta niille päiville, jos opettaja joutuu olemaan pois syystä tai toisesta. Tällöin opetuksen voi tehdä myös etänä, sanoo Heikkinen.

Siis mitä? Että jos opettaja on vaikkapa vatsatudin vuoksi kotona, niin hän siinä ylenannon ohella tekee niitä etätehtäviä nettiin ja pitää vaikkapa videoyhteydellä oppitunteja? Kunnat varmaan tervehtivät ajatusta ilolla. Eipä tarvitsisi enää palkata sijaisia senkään vertaa kuin tähän asti. Mutta onko tosiaan niin, että opettajilla ei ole lupa sairastaa? 

Vierailija
6/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi hyvä. Saisi pikkukylissäkin ottaa monipuolisemmin valinnaisia kursseja, jos olisi muidenkin koulujen tarjontaa saatavilla.

Vierailija
7/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up