Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveyskeskuslääkäreillä on tekemisen puute

Vierailija
23.04.2020 |

Olen sairaalassa töissä ja ruokalassa pari tk lääkäriä istui kanssani samaan pöytää. Väkisinkin kuulin heidän keskustelunsa siitä kun on niin hiljaista ja toinen iloitsi, että sai tutkia edes yhden kipeytyneen olkapään. kaikki kiireettömät ajat on peruttu ja ihmiset ei uskalla tulla kipeänäkään enää lääkäriin. Juttelivat kun alkaa aika käydä pitkäksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne aiemminkaan paljon mitään tehnyt niin ehkä nyt sitten alkaisivat tekemään ja oikeasti tutkia potilaita eikä pitäisi jokaista vastaanotolle tulevaa potilasta vainoharhaisena luulotautisena

Vierailija
2/3 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niillä aina ole ollut tylsää siellä kun vaihtuvuus on niin nopeaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu samaa sanoi ystäväni, joka on tk-lekuri. Pyysi minua kaveriksi mökilleen Lappiin.

En lähtenyt. Ei siksi, että pelkäisin koronaa, vaan siksi että työnantaja on palkan maksun ehdoksi asettanut toimistolla käyntiä, kun hän käskee.

Viimeksikin, kun sai kuulla että olen etätöissä vanhempieni mökillä, vaati äijä hakemaan toimiston avaimet postilaatikostaan ja hakemaan aineistoa konttorilta.

Onneksi sain luvan jättää avaimet pöydälleen, sillä työkaveri hoiti homman. Skannasi aineiston ja lähetti minulle tänne mökille.

En ole ainakaan vielä tarvinnu mitään ko. aineistosta... Eli oli pelkkää veetuilua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä