Vanhemmat: Miksi ette opeta lapsillenne, että toisten ulkonäön arvostelu on rumaa
ja ikävää käytöstä? Miksi olette tehneet lapsia kun teillä ei ole kykyjä kasvattaa? Ensin pitäisi kasvaa itse aikuiseksi ennen kun alkaa vanhemmaksi.
Kommentit (8)
Tietysti opetan sen ja monta muuta asiaa. Mutta ei se lapsi ole tietokoneohjelmoitu robotti vaan erehtyväinen ihminen, joka kokeilee rajojaan ja jolle saa sanoa huonosta käytöksestä muutkin kuin vanhempi. Jos sinulle sanotaan rumasti, niin sano takaisin tai selitä että tuli paha mieli. Vähän vaan tilannetajua peliin sulta, niin tiedät mitä sanoa. Jos siis itse sellainen hyvä ihminen mitä luulet olevasi...
Yllättävän monessa normaalin oloisessa kodissa on suurinta hupia istua tv:n ääressä ja arvostella aivan kaikkien ulkonäköä. Kansallishupia suorastaan
Kuuliko kouvolatukkainen laardipallo totuuden lapsen suusta?
Mun äidillä oli kaksoisstandardit tän suhteen. Opin kyllä, että en itse saa arvostella toisten ulkonäköä, mutta äidillä oli oikeus haukkua ihmisiä miten huvittaa. Mut oon ihan samaa mieltä, ulkonäön ja myös esim. vaatteiden arvostelu on rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monessa normaalin oloisessa kodissa on suurinta hupia istua tv:n ääressä ja arvostella aivan kaikkien ulkonäköä. Kansallishupia suorastaan
Jep ja lasten kuullen meuhkataan hyi h*lvettiä esimerkiksi, jos lihava ihminen on ruudussa. Jollain on ruma tukka, jollain oudot ja pelottavat silmät jne. Jatkuvaa arvostelua lasten kuullen.
Miksi opettaisivat kun ovat kuitenkin itse samanlaisia ja haukkuvat muita päivät pitkät mammapalstalla
Ei ne voi opettaa kun itse tekee niin lapset ottaa siitä mallia. Siksi aivan turha ohjelma missikisat tulee telkkarista ja sitä katsoessaan on sitten arvosteltu naisia ja saatu tällaista oppia että naisia arvostellaan vartalon mukaan eikä minkään muun
Kyllä minä ainakin olen opettanut eikä lapseni pilkkaa ketään missään.
Eräs tuttavaperheen lapsi on todella rivo suustaan ja oppinut tämän kaiken isältään. Isä naureskelee "läskejä" ja leikkii vammaista esimerkiksi. Hyi h*lvetti.