Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat: Miksi ette opeta lapsillenne, että toisten ulkonäön arvostelu on rumaa

Vierailija
23.04.2020 |

ja ikävää käytöstä? Miksi olette tehneet lapsia kun teillä ei ole kykyjä kasvattaa? Ensin pitäisi kasvaa itse aikuiseksi ennen kun alkaa vanhemmaksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen opettanut eikä lapseni pilkkaa ketään missään.

Eräs tuttavaperheen lapsi on todella rivo suustaan ja oppinut tämän kaiken isältään. Isä naureskelee "läskejä" ja leikkii vammaista esimerkiksi. Hyi h*lvetti.

Vierailija
2/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti opetan sen ja monta muuta asiaa. Mutta ei se lapsi ole tietokoneohjelmoitu robotti vaan erehtyväinen ihminen, joka kokeilee rajojaan ja jolle saa sanoa huonosta käytöksestä muutkin kuin vanhempi. Jos sinulle sanotaan rumasti, niin sano takaisin tai selitä että tuli paha mieli. Vähän vaan tilannetajua peliin sulta, niin tiedät mitä sanoa. Jos siis itse  sellainen hyvä ihminen mitä luulet olevasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monessa normaalin oloisessa kodissa on suurinta hupia istua tv:n ääressä ja arvostella aivan kaikkien ulkonäköä. Kansallishupia suorastaan

Vierailija
4/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuliko kouvolatukkainen laardipallo totuuden lapsen suusta?

Vierailija
5/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä oli kaksoisstandardit tän suhteen. Opin kyllä, että en itse saa arvostella toisten ulkonäköä, mutta äidillä oli oikeus haukkua ihmisiä miten huvittaa. Mut oon ihan samaa mieltä, ulkonäön ja myös esim. vaatteiden arvostelu on rumaa.

Vierailija
6/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monessa normaalin oloisessa kodissa on suurinta hupia istua tv:n ääressä ja arvostella aivan kaikkien ulkonäköä. Kansallishupia suorastaan

Jep ja lasten kuullen meuhkataan hyi h*lvettiä esimerkiksi, jos lihava ihminen on ruudussa. Jollain on ruma tukka, jollain oudot ja pelottavat silmät jne. Jatkuvaa arvostelua lasten kuullen.

Vierailija
7/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi opettaisivat kun ovat kuitenkin itse samanlaisia ja haukkuvat muita päivät pitkät mammapalstalla

Vierailija
8/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne voi opettaa kun itse tekee niin lapset ottaa siitä mallia. Siksi aivan turha ohjelma missikisat tulee telkkarista ja sitä katsoessaan on sitten arvosteltu naisia ja saatu tällaista oppia että naisia arvostellaan vartalon mukaan eikä minkään muun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme