Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te, joilla on ulkomaalainen mies, niin miksi?

Vierailija
02.07.2006 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä miksi? No häntä sanotaan ulkomaalaiseksi, kun hän ei ole Suomessa syntynyt, vaikka Suomen kansalainen onkin. Ja hän on mieheni, koska rakastuin häneen ja hän minuun ja sitten mentiin naimisiin ;)

Vierailija
2/37 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin mieheen. Hän sattuu olemaan syntynyt muualla kuin Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lomahuvitukseksi mutta itse toin hänet suomeen.

Vierailija
4/37 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla jotain rasistisia ajatuksia? Vai ihan uteliaisuudestako kyselee? Onko ap:lla itsellään ulkomaalainen mies?

Vierailija
5/37 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ulkomaalainen mies ihan siitä syystä, että mies johon rakastuin sattui olemaan ulkomaalainen.

Vierailija
6/37 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää hyvältä tuossa sohvalla. Viime reissulta kun en saanut tuotua muuta kuin neekerisankkerin niin ajattelin tyhmyydestä viisastua ja tuoda jotain pysyvämpää.

Vierailija
7/37 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsirakas, ei päihdeongelmia, osaa tehdä kotitöitä. Et siks.

Vierailija
8/37 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin ihanaan mieheen, joka sattui olemaan ulkomaalainen.

Vierailija
9/37 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on arabi.

Vierailija
10/37 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli aina tumma silmainen ja musta tukkainen, sellainen hiukan kyomy nenainen, komea mies!

Kun loysin tallaisen miehen elavana sitten ulkomailla asuessani, ja ystavani nakivat hanet, niin eras sanoikin etta jotenkin tutun nakoinen, etkos sa tuota ole jo piirtanyt ala-asteelta asti!!!!

Onneksi luonnekin sattui parhaimmasta paasta!

Vierailija
11/37 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moinen....

No, siitä on nyt 25 vuotta, joten se siitä LOMAromanssista.

Vierailija
12/37 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa ei ole tuntunut olevan suuria vaikeuksia ymmärtää toisen tapoja. Ja jos ihmetystä on ollut, siitä ollaan keskusteltu. Molemmilla meillä on kiinteä suhde omiin sukulaisiin ja ollaan perhekeskeisiä, puhutaan paljon. Ja halutaan viettää sosiaalista elämää. Yhteinen huumori.

Vierailija
13/37 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee huomaamattaan oltua paljon suvaitsevampi toista kohtaan, suomalainen äijä, joka " tietää kyllä hyvin" sais varmaan kuulla kunniansa millon mistäkin syystä.

No, toi ei kyl ollu mikään syy, mut tulipahan vaan mieleen.

Vierailija
14/37 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun hollannikkaani sopeutui heti mun intiavaatteisiin ja suitsukkeisiin, eikä välittänyt etten ole kovin " classy" . Se oli tietysti se pinta.

Mutta siis hänen työkavereidensa vaimot ovat ihan toista maata mun kanssa, huomattavasti keskiluokkaisempia ja porvarillisempia joka tavalla.

Hän ei välittänyt siitä, että plokkasi joskus hyvin harvoin pilveä polttelevan kukkaistytön, joka ei ole käynyt kovin paljon kouluja.

Pitäisikö tähän nyt sanoa, että arvostan taloudellista vakautta kuitenkin hyvin paljon ja sitä, että miehellä on sekä vakituinen työ että älyä päässä.

Hän vain sattui olemaan sokea sille, että jos hän olisi suomalainen, hän ei katsoisi minuun päinkään. Ainakaan vakavissa aikeissa.

Vierailija
15/37 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaatko jo sanoa muutakin kuin ähläm sähläm???

Vierailija
16/37 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näyttää hyvältä tuossa sohvalla. Viime reissulta kun en saanut tuotua muuta kuin neekerisankkerin niin ajattelin tyhmyydestä viisastua ja tuoda jotain pysyvämpää.

Vierailija
17/37 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis suomalainen mies, niin kysyisitkö sitten miksi. En minä sitä kansalaisuutta katsonut un rakkaus iski... onneksi..

Vierailija
18/37 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan se rakkaus iski. Eikä siinä silloin paljon passeja kyselty, kun yhteinen kieli löytyi :-).

T: yksi, joka vannoi aikoinaan suomalaisen miehen nimeen, mutta sai aina vaan pettyä :-/

Vierailija
19/37 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minulle, missä mieheni on syntynyt. Suomalainenkin olisi hyvin kelvannut, jos sellaiseen olisin rakastunut. Olosuhteissa (ulkomailla asuessani) oli toki todennäköisempää ja ihan normaalia kaikin puolin, että se vastaan sattunut ihana mies ei sattunut olemaan suomalainen.

Vierailija
20/37 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa hyvät ihmiset lapsen parasta puolisoa hankkiessanne. Väärän värinen joutuu kärsimään siitä loppuikänsä suomessa. Ja miehen kotimaassakin hän on outo. Meitä lähinnä jossain tukholman eteläpuolen slummeissa se voi aikuisena tuntea olonsa kotoisaksi ja saa mielenrauhan.

Älä tee ulkomaalaisen kanssa lapsia, vaikka nillä iso muna onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi