Oliko tuo yksi toimittaja kännissä vai mitä? Kaikki odottivat, että sai sanottua sanottavansa
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Se joku Simo?
Mikä media?
Joku Extra uutiset! Haiskahtaa sanonko miltä!
Hyvin kyllä Marin näpäytti! "Minä! Pääministerinä..."
Kun tää "toimittaja" sanoi Marinia ministeriksi!!!!
Olisko diagnosoimaton kilpirauhasen vajaatoiminta? Itse sitä ei helposti tunnista. Joskus sapetti kun muut aina keskeyttivät, kunnes yksi viisas ehdotti tutkimusta. Tyroksiinia naamariin ja puhe kiihtyi normaaliksi.
Sanna pisti setämiehelle jauhot suuhun 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joku Simo?
Mikä media?Joku Extra uutiset! Haiskahtaa sanonko miltä!
Hyvin kyllä Marin näpäytti! "Minä! Pääministerinä..."
Kun tää "toimittaja" sanoi Marinia ministeriksi!!!!
Mä jo ehdin ihmetellä keneltä ministeriltä se vastausta haluaa.
Vierailija kirjoitti:
A L F A
L L
F F
A L F A
Niin on, Sanna on alfa.
Marinin pokka piti kyllä hyvin. Ei pitäisi moittia kenenkään puheita epäselviksi, jos oma ulosanti on noin hakusessa.
Kauhea myötähäpeä tuli toimittajan puolesta.
Kyseinen mies mainostaa tuota mediaansa paikallisessa puskaradiossa FB:ssä. En ole sen kummemmin tutustunut mutta vähän erikoisen kuvan olen saanut.
Vierailija kirjoitti:
Marinin pokka piti kyllä hyvin. Ei pitäisi moittia kenenkään puheita epäselviksi, jos oma ulosanti on noin hakusessa.
Ehkä toimittajalla oli jotain kuulo-ongelmaa kun ei edes tajunnut vuoronsa tulleen.
Ismo Kähkönen ja tössi joskus aikaisemmin myös eikä saanut ääntään kuuluviin.
Hallitustrollit taas vauhdissa 🤣 🤡
Voi sitä olla hämmentynyt ja jännittää mutta tämä oli lisäksi töykeä.
Kyllä pitäisi vähän miettiä miten kommunikoi jo ennakkoon. Tuolla sitten tuumitaan ja tuhlataan muiden aikaa!
Ei se mikään oikea toimittaja tainnut olla, googletin "extra uutiset".
Kuka idiootti siellä niitä puheluita seuloo.
Pelkäsin kokoajan että alkaa haistattelemaan tms, ääni oli sen sorttinen kuin kaikilla vihasilla setämiehillä, jotka vihaavat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäisi vähän miettiä miten kommunikoi jo ennakkoon. Tuolla sitten tuumitaan ja tuhlataan muiden aikaa!
Olihan sillä aikaa miettiä ja muistiinpanovälineet edessä. Kuulihan sitä muista, että olivat ammattilaisia. Tämä taas...
Se erottui niin voimakkaasti, kun muiden medioiden edustajat olivat kohteliaita, selväsanaisia ja kysymykset asiallisia ja jäsenneltyjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään oikea toimittaja tainnut olla, googletin "extra uutiset".
Kuka idiootti siellä niitä puheluita seuloo.
Pelkäsin kokoajan että alkaa haistattelemaan tms, ääni oli sen sorttinen kuin kaikilla vihasilla setämiehillä, jotka vihaavat naisia.
Mulla kävi jopa mielessä, että oli ajatellut sanoa jotain tosi ala-arvoista mutta meni sitten puihin.
Extra uutiset on joku maaseudun ilmaisjakelulehti.
Kaiki sympatiat toimittajasedälle. Raavas mies häkeltyy kuvankauniin pääministerin edessä. Siinä ei Jonnekaan kauan leukojansa louskuttaisi kun tuo madonna katsoo kohti. Väitän että istahtaa ja sanoo wuff