Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka ei ole koskaan kokeillut päihteitä

Vierailija
22.04.2020 |

?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
2/19 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kokeillut koskaan päihteitä: ei tupakkaa, ei alkoholia, ei huumeita jne. Pari on haukkunut nössöksi, mutta nämä ovatkin olleet vähän liian kovia käyttämään (sakkoja, sekoilua yms.) Muut kaveripiirissäni eivät ole sanoneet mitään enkä sanoisi minäkään. Minun kohdallani on vain se, ettei oikein kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei se ihmistä määrittele.

Vierailija
4/19 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ok, se siitä.

Vierailija
5/19 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä nössökkä!

Vierailija
6/19 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kyllä.

Vierailija
7/19 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole kokeillut koskaan päihteitä: ei tupakkaa, ei alkoholia, ei huumeita jne. Pari on haukkunut nössöksi, mutta nämä ovatkin olleet vähän liian kovia käyttämään (sakkoja, sekoilua yms.) Muut kaveripiirissäni eivät ole sanoneet mitään enkä sanoisi minäkään. Minun kohdallani on vain se, ettei oikein kiinnosta.

Niin kun joidenkin mielestä se on niin siistiä, vaikka oikeasti sekoittavat elämänsä niillä :D :D Nössöjä itse nämä haukkujat.

Vierailija
8/19 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Yksi kaverini ei ole koskaan kokeillut mitää näistä, toivon välillä että pystyisinpä mäkin.

Vierailija
9/19 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, samanlaisia ollaan vaikka itse oonki jotain kokeillut. Melkein vahingossa ja sattuman kautta sitä tuli teininä törmättyä ja kokeiltua, sit jäi kokeilut kun ei vaan kiinnostanut. Enää en edes juo kuin jonkun maljan juhlissa, jos sitäkään. Ja toisaalta olisin varmaan voinut tässä aikuisenakin vaikka polttaa pilveä silloin tällöin, ei sekään olisi iso juttu, mutta ei vaan huvita sellainen. Jos joku ei oo mitään koskaan testannut, se on silti voinut elää vaikka kuinka jännää tai tylsää tai erikoista tai tavallista elämää. Ei ne aineet siitä kerro just mitään.

Samoin kun voi käyttää vaikka kuinka kovia aineita ja elää tylllsäääää ja surullista elämää, ei mitäön rockia ja glamouria koskaan nähnytkään.

Vierailija
10/19 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma valinta. Se valinta ei tee ihmisestä sen huonompaa tai parempaa kuin muut. Vain sillä on merkitystä, osaako tarvittaessa elää ilman päihteitä, ettei koukutu. Ja jos koukuttuu, silloinkin on ihmisenä kuitenkin yhtä arvokas kuin muut, kunhan ei käytöksellään haavoita muita. Ei ihmisiä voi luokitella raittiuden, uskonnon, kahvin juonnin tai karkin syönnin mukaan.

Vierailija
11/19 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit mitä ajattelen, niin tällaisia tulee mieleen: Toisaalta vaatii rohkeutta olla koskaan kokeilematta edes mitään sellaista mitä muut vähintään kokeilevat, tämä siis hyvä asia. Toinen asia mikä tulee mieleen on ihmetys että miten ihmisellä ei ole sen vertaa uteliaisuutta että tekisi mieli kokeilla mitä ne päihteet oikein ovat ja miten ne vaikuttavat itseen.

En osaa oikein sanoa, kyllä päällimmäisenä tulee vähän sellainen nössö ja pelokas vaikutelma vaikka toisaalta voi olla kyse oman tiensä kulkijasta vaan.

Vierailija
12/19 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Oho!”

Ja se siitä.

Vierailija
13/19 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä ajattelet ihmisestä joka ei ole koskaan kokeillut päihteitä""

Onneksi olkoon! 

Vierailija
14/19 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvästi jossain uskossa mikä kieltää päihteet.

Vierailija
15/19 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta sitten, lukiessani itseäni herraksi Oulun Yliopistossa,  kurssikaverini Kemistä ei ollut koskaan maistanut alkoholia. Hänestäkin tuli Iso Herra. Selvästä päästä.

Vierailija
16/19 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä... periaatteessa jokaisen oma valinta, mutta toisaalta kyllä ihmettelen, eikö ole yhtään uteliaisuutta kokeilla. Vähän tulee kyllä sellainen tekopyhä ja ärsyttävä kuva...

Oikeasti, eikö yhtään kiinnosta? Se parin-kolmen viinilasillisen aikaansaama rentouttava, kevyt, kupliva, avoin olo... - kuka ei halua koskaan, siis koskaan, kokeilla miltä se tuntuu?

Vierailija
17/19 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt päihteitä, olen alkoholia toki maistanut perhejuhlissa kun skoolattiin mutten ikinä juo loppuun tai muuten sitä halua, aina tilaan pepsiä, mehua tai vettä. Ei kiinnosta aineet, tupakka tai alkoholi.

Johtuu siitä että en ole saanut ikinä tilaisuutta edes kokeilla, olin yksinäinen kiusattu nuori teini-iässä niin en käynyt bileissä, en missään. En luonut ystävyyssuhteitakaan kun olen sosiaalisesti ahdistuva ja pelokas.  EI ole mitään tekemistä uskonnon tai muun kanssa kuin tuo että olen vain ollut niin eristäytynyt ja suojautunut aineista :'D perheessäni kyllä poltettiin salassa, ja juhlissa juotiin, mua ei vaan kiinnostanut eikä edellenkään kiinnosta mikään mikä sekoittaa pään. Joskus sanon että "I'm high of life" kun muuten olen aika outo ihminen vissiin ja elän omassa maailmassani XD

26nainen

Vierailija
18/19 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, eikö yhtään kiinnosta? Se parin-kolmen viinilasillisen aikaansaama rentouttava, kevyt, kupliva, avoin olo... - kuka ei halua koskaan, siis koskaan, kokeilla miltä se tuntuu?

Itse olen juonut alkoholia tässä elämässä ihan riittämiin, mutta viiniin en koskisi vaikka maksettaisiin.

Joten ymmärrän hyvin, jos jonkun absolutismi sen kun vahvistuu kun viinistä tulee puhe (tai pahimmillaan tulee toisen tyrkyttäessä suullisen maistaneeksi).

Vierailija
19/19 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on hienoa,että joku pystyy olemaan ilman päihteitä. Itse olen kokeillut sitä ja joskus yritetty pakottaa jopa juomaan alkoholia. Mieluummin olisin juomattoman kanssa ystäviä kuin näiden jotka juovat vähänväliä pään pimeäksi saati niiden, jotka yrittävät pakottaa/kannustaa muita samaan pahaan oloon juomalla.

T: Vuoden raittiina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi