Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle ok että miehesi kehuu muita naisia kavereilleen?

Vierailija
22.04.2020 |

Esim. jos miehesi työpaikalle on tullut uusi seksy työntekijä niin onko sinulle ok jos saat tietää miehesi kehuneen kyseistä naista kavereilleen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustele myös miksi on ok / miksi ei ole ok.

👽ap

Vierailija
2/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehethän tuota tekee. On ok. Ei sanat ole pettämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Ok, jos ei minua (puolisoa) koskaan kehu. Paska tuollainen ”mies”.

Vierailija
4/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä saisin tietää mieheni kehuneen kyseistä naista kaverilleen?

Mieheni ei ole juntti, joten en osaa kuvitella että hän alkaisi minun läsnäollessani kehua jotain toista naista seksikkääksi. Enkä ymmärrä mistä minä saisin tietää, mitä hän kavereidensa kanssa puhuu.

Vierailija
5/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Ok, jos ei minua (puolisoa) koskaan kehu. Paska tuollainen ”mies”.

Se on koodattu miehiin että he kehuvat aina enemmän muita naisia kuin omaansa.

Vierailija
6/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mulle mitä puhuu

Vierailija
7/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kehuu mielellään fiksuja ja aikaansaavia naistyökavereitaan myös minulle, samoin miehiä. Tähän yhtälöön ei sovi ulkonäkö lainkaan.

Vierailija
8/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miestä. Jos olisi niin en mä tykkäisi että se kehuisi muita naisia kavereilleen. En mä kehuisi itsekään muita miehiä omille kavereilleni. Mikä idea siinä olisi?

Vierailija
9/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Mies saattas kehua naisia minullekin. Ja minä saatan kehua miehiä hänelle. :)

Vierailija
10/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako aloitusta teet samasta aiheesta. Osta uus itsetunto. Ei voi noin koville ottaa jos jotain julkkista sanotaan hyvännäköiseksi.

Vierailija
11/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole miestä. Jos olisi niin en mä tykkäisi että se kehuisi muita naisia kavereilleen. En mä kehuisi itsekään muita miehiä omille kavereilleni. Mikä idea siinä olisi?

Kyllä minä heitän miehistä positiivista herjaa lähimmälle työkaverilleni tyyliin "uuu, tulisipa taas se sama remonttireiska kuin viimeksi". Se on kuitenkin tarkoitettu vain ja ainoastaan hänen korvilleen.

Vierailija
12/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä riippuu paljon miehestä. Esim jos mies huomioi sinua tarpeeksi ja antaa fyysistä kosketusta, kehuu yms niin tuskin tarvetta mustasukkaisuudelle tai paheksunnalle.

Kyllä ainakin itsekin saatan tyttökavereiden kesken kehua muita miehiä. Toki maltilla, eikä mitään sen ihmeellisempää seksualisointia.

Jos taas mies on sellainen epäluotettava lirkuttelija yleisestikin niin en katselisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi