Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä vaan sorru tähän virheeseen näissä vi..,. un ihmissuhteissa

Vierailija
22.04.2020 |

Mies haukkui, valehteli, petti ja vähättelemällä loukkasi minua vähän väliä lähes 17 vuotta. Tästä seurasi aina jonkinlainen välirikko ja hiljaisuus, koska emme onneksi asuneet yhdessä. Mies teki aina selväksi, että hän pettää, jos nainen alkaa näyttämään nyrpeää naamaa tai muuten ottaa päähän (tosi aikuismaista käytöstä siis) Lopulta sopu aina hmm.. palautui, koska minä annoin periksi pyytelemällä anteeksi asiaa, mitä en siis edes tehnyt. Mutta halusin vain elämän ennalleen. Viime vuonna kun mies sai viimeisen raivokohtauksen täysin mitättömästä asiasta, hän huusi minulle, että hänen mitta on nyt täynnä tätä jatkuvaa draamaa, jonka minä aina aiheutan. Siis minä... Siis minä, joka olen päätynyt pyytelemään aina anteeksi, jopa kun hän on pettänyt, että saisin hänet vain rauhoittumaan. Eli kun menin aina miehen mieliksi pyytelemään anteeksi hänen tekemisiään, oli turha nyt enään sanoa, että hän oli aina näihin syyllinen. Hän aina pelkästään huusi ja haukkui minua. Hän petti minua esim. tapahtumassa jossa olimme yhdessä, koska häntä otti päähän se, että minulla oli hauskaa, mutta hänellä ei. Ja minä siis aiheutin silloinkin hänen mielestään sen draaman, jota hän ei jaksa. Olemme n. 50 vuotiaita, ei teinejä. Älä siis vaan ikinä sorru yhtä tyhmään virheeseen kuin minä. Mikään ei koska muutu, vaan sama kaava jatkuu, jos menet ottamaan syyt niskoille toisen mieliksi. Hän ei koskaan kadu mitään tekemisiään, eikä myönnä virheitään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että sinä rakastit enemmän kuin hän. Toivottavasti opit jo :)

Vierailija
2/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te oikein löydätte näitä miehiä ?

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai hän on jo ex?

Vierailija
4/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätithän hänet? Olihan sulla asunto, auto yms.?

Vierailija
5/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä hidas oppimaan, jos katselit tota touhua 17v. Miten sä jaksoit?

Vierailija
6/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että sinä rakastit enemmän kuin hän. Toivottavasti opit jo :)

Onko oikein sekään että pitää kiinni toisesta, joka ei ainakaan enää tykkää olla yhdessä? Mies piiputtaa koko ajan ja nainen vain yrittää. Epäselväksi jäi rakastiko nainen sen suuremmin ,vaan haluaa pitää kaiken ennallaan muista syistä. Vai onko mieskin näin luvannut aikoinaan.

Vierailija
7/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettehan nyt siis eronneet?

Surullista ja ärsyttävää. 17 vuoden ajan opetit sille ihmiselle, että noin voi kohdella toista ja että oma kusipäisyytensä on toisen vika. Toivottavasti kummallakaan ei ole lapsia saamassa huonoja malleja.

Jos tämä viesti kuulostaa ärtyneeltä, niin se johtuu katkeruudestani, että äitini oli myös samanlainen pahemman osapuolen leppyyttelijä ja turhasta anteeksipyytelijä.

Vierailija
8/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän tavallaan jätti minut, koska huusi kyllästyneensä, ja käski mut häipymään pois silmistä. En tällä kertaa siis ottanut mitään yhteyttä enää, ja tästä on jo n. puoli vuotta aikaa. Minulla on oma asunto ja auto. En ikinä olisi uskaltanut muuttaa yhteen hänen kanssaan, tai luopua autostani.

Ap.

Vierailija
9/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on todella surullista, että joku käyttää niin suuren osan elämästään tuollaisessa suhteessa vitkutteluun tai ylipäänsä jatkavat jossain onnettomassa tilanteessa, josta olisi hyvin mahdollista vain lähteä pois.

Vierailija
10/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi opin jo viidessä vuodessa. Ja olin silloin nuori ja sinisilmäinen. Pääsin tyypistä eroon kun olin 27 ja siitä alkoi oikea elämä!

Vierailija
11/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot kyllä hidas oppimaan, jos katselit tota touhua 17v. Miten sä jaksoit?

Rakastuin häneen vain silmittömästi ensi silmäyksellä aikanaan. Kesti näin kauan, että rakkaus alkoi muuttumaan vain lähinnä vihaksi ja katkeruudeksi. Mitenkään en hänestä hyötynyt taloudellisesti, eikä hän auttanut minua oikeastaan yhtään missään asiassa, eli tällaiset asiat eivät vaikuttaneet.

Ap.

Vierailija
12/12 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla noin tyhmä, että suostuu tuollaiseksi kynnysmatoksi?

Pyytelee anteeksi toisen mokatkin?

En tiedä kumpi on typerämpi, sinä vai mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi