Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostaloissa, rivareissa tms asuvat, ahdistaako teitä jos naapurit ovat yhtäaikaa parvekkeella?

Vierailija
22.04.2020 |

Tai terassilla. Siis viereiset/alapuolella/vastapäätä olevat naapurit?
Minua ahdistaa. Onneksi vastapäätä ei ole taloa, mutta ärsyttää jos viereisen asunnon parvekkeella ylhäällä tai alhaalla on joku (näköyhteys meidän partsille.)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Vierailija
2/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä näe noiden betonimuurien takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Mitä siinä "osaisi" tehdä? Tuntuu tyhmälle hiljaa olla, kun toinen siinä ihan lähellä...? Mutta kun ei haluaisi alkaa juttelemaankaan, sitten "pitäisi" aina olla puhumassa?

Pitäisi muuttaa maalle.

Vierailija
4/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka laitat ne parvekeverhot, niin saat blokattua ne viereisten partsien näköyhteydet.

Vierailija
5/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koska alakerran i diootti katselee jotain sarjaa ilman kuulokkeita. Itse istun sitten vastamelukuulokkeet päässä kun ei tuo ä äliö tajua että parvekkeilla on muitakin ihmisiä

Vierailija
6/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ahdisti mutta en välitä siitä enää.

Vierailija
7/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti ahdista, mutta yrittää olla hieman hiljempaa, ettei häiritsi muita. Normaali keskustelu on ok, mutta musiikin kuuntelu ei.

Vierailija
8/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen verhonnut parvekkeemme naapurin tuijotuksilta.

Vierailija
9/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Mitä siinä "osaisi" tehdä? Tuntuu tyhmälle hiljaa olla, kun toinen siinä ihan lähellä...? Mutta kun ei haluaisi alkaa juttelemaankaan, sitten "pitäisi" aina olla puhumassa?

Pitäisi muuttaa maalle.

Meillä ainakin toimii ihan normaali tervehtiminen kerran ja sen jälkeen kumpikin on omissa oloissaan.

Mutta tähän kyllä auttaa, että lähimmän naapurin kanssa ei juurikaan muutenkaan puhuta.

Vierailija
10/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. koska mulla on parvekelasit ja asun ylimmässä kerroksessa. Mun parvekkeelle ei kukaan näe.

Vierailija
11/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun naapuri ravaa takapihalla röökillä 15min välein. Aina joutaa ite sisälle ja kesäsin kiireesti sulkemaan makkarin ikkunat.

Vierailija
12/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu. ne tulevat ihan parvekkeen alle usein aamuisinkin. verhot on, mut aina ne ei oo edessä.

Vierailija
13/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. On kiva kuunnella alakerran rouvan puhelut, jotka hän puhuu parvekkeella tajuamatta, että kuulen ne vastapuolenkin repliikit. Joskus vaan alkaa naurattaa tai tekee mieli kommentoida jotain

Vierailija
14/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistanut. Eikä ahdista nykyäänkään, kun naapurit ovat yhtä aikaa pihallaan kun ne olemme omallamme. En mitenkään ahdistu ihmisistä.

Vierailija
15/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ahdistua tuollaisesta? Mitä jos otat terveen asenteen, että naapuri puuhailee parvekkeellaan omia juttujaan ja sinä omiasi. Nythän sä kyttäät sun naapuria kun ahdistut hänen tekemisistään.

Mitä jos eläisit omaa elämääsi ja antaisit myös muiden elää!

Vierailija
16/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kyllä ajatus, että koronaan sairastunut naapuri hönkäilisi samaan ilmatilaan, käytännössä parvekkeella ei sen vuoksi uskalla nyt oleilla.

Vierailija
17/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin että naapuri ahdistuu siitä että olen omalla parvekkeellani niin se todennäköisesti ahdistaisi minua että sinä ahdistut tälläisestä tavallisesta asiasta.

Joten kiitos paljon kun laitat ahdistuneisuuden tunteen kiertämään eteenpäin!

Vierailija
18/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla ainoa asia, joka ahdistaa.

Vierailija
19/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin paljon parvekkeita joka suunnassa joita kukaan ei koskaan käytä koska vierivieressä kerrostaloja eikä edes viereisiin tai viistosti yläpuolella oleviin ole näköestettä.

Vierailija
20/26 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Onneksi on betoniseinät kummallakin puolella.