Mitä työtön pienyrittäjä voi tehdä?
Kun ei työttömyyskorvauksista eikä 2000€ yritystuesta koronan takia kuulu mitään. Sossuunko silloin mennään?
Kommentit (7)
Lähettää laskuja yrityksille, jotka ovat saaneet BF:n tukia.
Itse ainakin laskutan ne maksamani verorahat pois, joilla nyt tuettiin kilpailijoitani.
Mulle ainakin tuli tänään työkkärin päätös. Eka maksupäivä jo 24.4.
Vierailija kirjoitti:
Eihän yrittäjä ole työtön?
Eipä ole ei, mutta aika tynnyrissä on saanut elellä jos ei ole lukenut mistään, että myös yrittäjä voi nyt poikkeustilanteissa hakea työttömyyskorvausta. Jos siis yrityksen tulot on pienentyneet tarpeeksi nyt koronan takia.
Riippuen vähän siitä onko sulla mitään rahaksi muutettavaa omaisuutta tai pantattavaa niin aloittaisin niistä. Luottoa kannattaa ottaa harkiten, jos ei ole mitään myytävää. Katso kuitenkin lainaehdot sekä korot, koska odotellessa täytyy olla tarkkana ettei ylivelkaannu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ei, mutta aika tynnyrissä on saanut elellä jos ei ole lukenut mistään, että myös yrittäjä voi nyt poikkeustilanteissa hakea työttömyyskorvausta. Jos siis yrityksen tulot on pienentyneet tarpeeksi nyt koronan takia.
Tynnyrissä tahi Av-palstalla. Veikkaan jälkimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa? Missäköhän rinnakkaistodellisuudessa minä sitten elän? Olen kevytyrittäjä, ja saan työmarkkinatukea.