Kokemuksia, kauanko Korona-testin tuloksien saamisessa meni?
Kommentit (54)
Onneksi minulta otettiin vasta-ainetesti. Vastaus tulee viikon sisään. Ei siis auta akuuttiin tilanteeseen.
2 päivää työkavereilla kestänyt, tulokset olleet negatiivisia.
Oliko aloittajan testi pos vai neg?
Kävin itse tänään koronatestissä. Oireena viikon kestänyt ripuli, viisi päivää kuumeilua/lämpöilyä, yskää (ei erityisen voimakas), pääkipu ja yöllä tulee semmoisia kuumehorkkia, että vapisen aivan kauttaaltaan ja kuume käy tunnin parin ajan 39 asteessa.
Ei tiedossa, että olisin ollut tekemisissä koronaan sairastuneen kanssa. Kuulun riskiryhmään, vaikea huonossa hoitotasapainossa oleva astma.
Oottehan huomioineet, että jopa puolet testeistä on virheellisiä negoja...
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta työnantaja luottaa tähän 100% eli jos on negatiivinen niin yhden kuumeettoman päivän jälkeen töihin. Ei kuulemma haittaa jos vielä vähän pää tai kurkku kipee. Olen töissä vanhusten palvelutalossa.
Vierailija kirjoitti:
Jep, näin on. Itselläkin vielä oireet jatkuu ja kävin tyksissä uudelleen. Maanantaina uus testi jos ei oireet helpota
T. Tuo tyksissä jo aiemmin käynyt
Up, oletteko miten nopeasti viime aikoina saaneet tuloksen?
Tänään kävin ja tulos luvattiin 2-3 päivän kuluttua eli sama tilanne kuin aiemminkin. Aika nihkeästi täällä kerrotaan tuloksista. Olisi kyllä hyvä tietää, kun oireet samoja kuin monilla muilla. Oletan siis negaa, kun tuntui moni saaneen sen tuloksiksi samoilla oireilla kuin mitä minulla nyt on.
Minä kävin eilen. 1-5 päivää sanoivat tulokseen menevän.
Ystäväni kävi toissa viikolla silloin meni vastaukseen 2 päivää. Jyväskylästä olelemme molemmat. Vissiin näissä on paikkakuntakohtaisia eroja.
Kaksi päivää sitten kävin puolenpäivän aikaan, ei vieläkään vastausta.
Tyksistä vielä soittivat äsken perään että sainhan ne tulokset jo.