Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia, kauanko Korona-testin tuloksien saamisessa meni?

Vierailija
22.04.2020 |

Hieman levottomana odottelen niitä.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko nyt

Vierailija
22/54 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko nyt

Ei tullut tänään ainakaan minulle mitään tietoa.

Hieman mietityttää tämä tänään ilmestynyt tuntemus eli ikäänkuin olisi hieman painava raastinrauta jossain sisuksissa, siis tuossa rintakehän kohdalla. En usko, että kuvittelen sitä, parhaillaankin tuntuu siltä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko nyt

Ei tullut tänään ainakaan minulle mitään tietoa.

Hieman mietityttää tämä tänään ilmestynyt tuntemus eli ikäänkuin olisi hieman painava raastinrauta jossain sisuksissa, siis tuossa rintakehän kohdalla. En usko, että kuvittelen sitä, parhaillaankin tuntuu siltä.

Ap

Mulla on sama oire. Tyksissä sanottiin että kuulostaa koronalle (kova yhtäkkinen yskä, päänsärky monta päivää, keuhkot kipeet ja toi raastinrauta, kuume). Aamulla testeihin

Vierailija
24/54 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen testi kolme viikkoa sitten, vastattiin seuraavana päivänä, tulos negatiivinen. Oireet; riplointi, lievä lämpöily, lihassärky. Edeltävästi koko perhe oireillut samalla lailla, lapset lisäksi oksentaneet rajusti yhden päivän.

Toinen testi viime viikolla, vastattiin seitsemän tuntia näytteenotosta, negatiivinen. Oireet; kova kuume (39 astetta), nielemisvaikeus, märkäinen räkä nenästä, kurkkukipu. Syyllinen streptokokin aiheuttama angiina/otsaontelontulehdus.

Vierailija
25/54 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen testi kolme viikkoa sitten, vastattiin seuraavana päivänä, tulos negatiivinen. Oireet; riplointi, lievä lämpöily, lihassärky. Edeltävästi koko perhe oireillut samalla lailla, lapset lisäksi oksentaneet rajusti yhden päivän.

Toinen testi viime viikolla, vastattiin seitsemän tuntia näytteenotosta, negatiivinen. Oireet; kova kuume (39 astetta), nielemisvaikeus, märkäinen räkä nenästä, kurkkukipu. Syyllinen streptokokin aiheuttama angiina/otsaontelontulehdus.

Hmmm, itselläni ei ole ollut lainkaan kuumeilua eikä nielemisvaikeuksia, kurkkukipua tms.

Angiina sinänsä tuttu juttu, jopa siinä määrin että risani on lapsena leikattu toistuvien angiinojen vuoksi.

Ja nyt aikuisena en ole sitä saanut, vaikka altistuksia ollut työni vuoksi säännöllisesti.

Saas nähdä mitä huominen tuo tullessaan, nyt nukkumaan, vatsaankin sattuu taas😟.

Ap

Ap

Vierailija
26/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tänään kans testiin aika. Oliko se paha?

Vierailija
27/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, tuntu aivan järkyttävälle. Tälle iltaa kuitenkin luvattiin tulokset

Vierailija
28/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kertaa 4 pv, tokalla 1 pv. Ja kummallakin kerralla negatiivinen.

Vierailija
29/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kirjalle tuntuu, mutta kyllä sen myös kestää, eipä siinä tietty vaihtoehtojakaan ole. Sitä tikkua kun on pyöriteltävä tovi siellä nenänielun uumenissa, vedet tuli silmistä jne.

Katsoin juuri Omakantaa eikä sielläkään vielä mitään. Voikohan tuloksien odotteluajasta päätellä mitään...tuskin. On vain hermostuttavaa tämä odottelu.

Ja jos ei Koronaa ole niin sitten huolestuttaa, että mikä sitten on syynä näihin oireisiin. Aika voimaton olen yhä ja vatsa löysällä, illalla tuo tunne rintakehällä ja vatsanippailut ja miten voi väsyttää aivan htisti aamulla herätessä vaikka nukuin n.8,5h..

Ap

Vierailija
30/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kirjalle tuntuu, mutta kyllä sen myös kestää, eipä siinä tietty vaihtoehtojakaan ole. Sitä tikkua kun on pyöriteltävä tovi siellä nenänielun uumenissa, vedet tuli silmistä jne.

Katsoin juuri Omakantaa eikä sielläkään vielä mitään. Voikohan tuloksien odotteluajasta päätellä mitään...tuskin. On vain hermostuttavaa tämä odottelu.

Ja jos ei Koronaa ole niin sitten huolestuttaa, että mikä sitten on syynä näihin oireisiin. Aika voimaton olen yhä ja vatsa löysällä, illalla tuo tunne rintakehällä ja vatsanippailut ja miten voi väsyttää aivan htisti aamulla herätessä vaikka nukuin n.8,5h..

Ap

Missä alueella sulla otettiin testi? Menee tosi kauan kyllä. Tyksissä luvattiin iltaan mennessä tulokset

Vierailija
31/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla ja ilm ovat tosiaan lisänneet testien määrää, kun kestää..

Alkuvkosta luin, että testit katsotaan joko täällä suomessa tai lähetetään Tallinnaan.

Oksettaa.

Ap

Vierailija
32/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
33/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyksistä tuli tulos. Negatiivinen näyte. Meni alle 5h tuloksiin

Vierailija
34/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söittekö ne sulle vai saitko tekstiviestin? Mitä ne sinun oireeksi olivatkaan?

Minä odottelen yhä😵...

Ap

Vierailija
35/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahelta kaverilta otettu, kummaltakin vaan nielusta. 2vrk meni ja negatiivisia oli.

Vierailija
36/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söittekö ne sulle vai saitko tekstiviestin? Mitä ne sinun oireeksi olivatkaan?

Minä odottelen yhä😵...

Ap

Tekstarilla ilmotti. Tiistaina alko jäätävä yskä ja hengenahdistus, keuhkoissa niinku raastinrauta, lämpöä pitänyt 37,5. Sitä ennen oli monta päivää pää järkyttävän kipeä

Vierailija
37/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, alkaa tuntumaan siltä, että negatiivinen se itselläkin tulee olemaan, kun teidän muiden kokemuksia/tuloksia lukee, sitten vaan miettimään, että mikä nämä oireet oikein on aiheuttanut/aiheuttaa, jos ei Koronaa.

Tylsä ajatus, että olisi ollut pois töistä "turhaan", jos negatiivinen vaikka tokihan nämä oireet on olleet sellaisia, että tämä lepo tehnyt varmaan ihan hyvää.

Odottelu jatkuu.

Ap

Vierailija
38/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää, oli neg

Vierailija
39/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mitään kuulunut tänäänkään, alkaa ihmetyttämään kyllä jo 🤨.

Keuhkoissa tuntuu sellaista pistävän puristavaa tunnetta tälläkin hetkellä, kys tunne oli oikeastaan eilen ensimmäisen kerran ja nyt alkoi tuossa vajaa 1h sitten.

Ap

Vierailija
40/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks korona on kuin kuuma puuro minkä ympärillä kaikki pyörii ja on salamyhkäisiä? Miksei oireista voi keskustella?

Mulla lähipiirissä (=sama asunto) todennettu korona-tapaus. Sairastuneen oireet: nuha.