Nyt kun on korona, niin voisiko nuoruuden rajan siirtää jo 50 vuoden kohdalle?
Kommentit (25)
Kaikki 30-vuotiaat, jotka kuvittelevat olevansa "nuoria", ovat lapsellisia pellejä!
Nuorenahan voi itseään pitää, mutta kun nämä 40-vuotiaat lapset luulevat olevansa lapsia. Kuuntelevat vielä paskaa musaa Ruis"rokissa"
Ihanaa, kun mummeli alapeukuttaa! Muista aina miettiä, että muut pitävät sua NUORENA! :D
Nuoruushan kohtaa jo 54-vuotiaan babepaitaisen mummelin, joka metsästää 20-v kundeja! :D
Säälittävää on katsoa, kun jossain festareilla pyörii paskamusaa kuuntelevia "nuorukaisia" , esim weekend ja 40-v juntit. Hyvillä festareilla saa olla kuolemaansa asti.
Flow on kaikista naurettavin! Typerät nelikymppiset menevät sinne näyttätyymään ja kuuntelemaa paskamusaa. Tuskin mitään tietävät Bändeistä!
Ai niin, eihän Flowssa ole bändejä, ainoastaan muistitikkuporukkaa!
Tiedän paljon 35-vuotitaita "nuoria" jotka kuvittelevat että he ovat lapsia aina!
Vierailija kirjoitti:
Flow on kaikista naurettavin! Typerät nelikymppiset menevät sinne näyttätyymään ja kuuntelemaa paskamusaa. Tuskin mitään tietävät Bändeistä!
Musadiggarina tosiaan huvittaa, kun "musiikkifestareille" mennään vaikkapa ruoan takia!
Toista se oli ennen vaikka Roskilden reissuilla, osa tietysti douppasi koko ajan mutta oli niitäkin jotka hölkkäsi suunnilleen kaikki keikat läpi, koska halusi kuulla musiikkia ja nähdä keikat.
Flow on naurettava nousukkaiden tapahtuma, jossa ei oo musasta tietoakaan!
Mahtavaa, olen Elina 3. perintörinsessa miss-lohjakisassa ja 42-v nuori!
Sanoisin, että varsinkin 1980-1995 syntyneet ovat sellasia lapsia, jotka ovat aina omasta mielestään nuoria.
Kyllä, ja aivan naurettavimpia on ne kalahuulia esittävät 54-v babepaidat!
Minä olen nuorekas 55-nainen, saan aina munaa nuorilta miehiltä!
Mitäs jos olen jää kiekko mies ja tykkään persumaisesti miehistä!
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää on katsoa, kun jossain festareilla pyörii paskamusaa kuuntelevia "nuorukaisia" , esim weekend ja 40-v juntit. Hyvillä festareilla saa olla kuolemaansa asti.
Tämä viesti on harvinaisen sekava.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos olen jää kiekko mies ja tykkään persumaisesti miehistä!
Ei onnistu, palstamammat poistavat tällaiset viestit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti on harvinaisen sekava.
No silloinhan olen löytänyt mm. sun typeryksen ajatuksen "juoksun"
Pitää alentua sun tasolle, katsos!
Ainakin tällä palstalla on kerrottu, että 40-vuotias on nuori, miksei myös 50-vuotias!