Tylsiä keskusteluja tänään
Kommentit (16)
Täällä mistään kiinnostavasta saa keskustella. Mielensäpahoittajat poistattavat keskusteluja, saa jutella vaan poliittisesti korrekteista aiheista. Maton alle vaan kaikki, skumppasuklaat ja lohtulevyt.
Oli tuossa yksi viikon suosituin ketju 1500 viestiä eräästä bloggarista, joka sai yritykselleen 100.000 euroa, mutta moderaattorit poistivat sen.
Keksi itse parempia, saamarin seksiaddikti
Ihan tylsää! Mä haluan haukkua kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Ihan tylsää! Mä haluan haukkua kaikki!
Keskustellaan vaihteeksi vaikkapa Ely-keskuksista? Sit voidaan haukkua ihan kaikki.
Olisin luullut, että täältä löytyy puhetta muutamasta tukea saaneesta bloggarista, mutta kukaan ei taida edes tietää niitä blogeja, joten jätän itsekin sanomatta.
Itse olen niin paljon tämän palstan varassa jos haluan "keskustella" jonkun kanssa niin aina silloin, kun täällä on tylsää iskee pieni paniikki ja yritän löytää keskusteluja joihin osaisin vastata edes jotain. Harmi vaan, kun on ihan pihalla jostain jutusta ( tv-ohjelma, julkisuuden henkilö yms) niin eihän sitä tiedä mistään. Sitten ne jutut mistä tykkäisi itse keskustella niin aika harvoin niistä puhutaan ja omia ketjua ei oikein kannata tehdä, kun omaa kokemusta siitä, että ne harvoin ottavat tuulta alleen. Jos tämä palsta muuttuu sellaiseksi ettei omia juttuja enää löydy niin mietin vaan, että mitä tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen niin paljon tämän palstan varassa jos haluan "keskustella" jonkun kanssa niin aina silloin, kun täällä on tylsää iskee pieni paniikki ja yritän löytää keskusteluja joihin osaisin vastata edes jotain. Harmi vaan, kun on ihan pihalla jostain jutusta ( tv-ohjelma, julkisuuden henkilö yms) niin eihän sitä tiedä mistään. Sitten ne jutut mistä tykkäisi itse keskustella niin aika harvoin niistä puhutaan ja omia ketjua ei oikein kannata tehdä, kun omaa kokemusta siitä, että ne harvoin ottavat tuulta alleen. Jos tämä palsta muuttuu sellaiseksi ettei omia juttuja enää löydy niin mietin vaan, että mitä tilalle.
Miksi et vaikka tutustu niihin puheena oleviin ohjelmiin?
Tai katso jotain YLE Areenasta, täynnä elokuvia, sarjoja, dokumentteja ym. joissa riittää katsottavaa pitkäksi aikaa.
Suosittelen esim. "Maailma liekeissä"-sarjaa tai iki-ihania Hercule Poirot-elokuvia.
Pari päivää olikin melko hektistä.
Puhutaan vaikka noitavainoista ja keskiajasta. Tai uskotko eläneesi ennenki?
Oudot tapahtumat kiinnostaa aina.
Onko kai ne kun kaikki tärkeät poistettiin pari tuntia sitten!
Hyviä aloituksia on monipuolisesti, mutta sanoman linja on poistaa kaikki. Vain anaaalijuttujen tasoiset pidetään. Ehkä heitä häiritsee ettemme ole alkueläinten tasolla kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt pari päivää ollut lähinnä tylsiä keskusteluita. Aika jännä, että ihmisiä ei ole pahemmin kiinnostanut keskustella pariutumisesta, vaikka kevät etenee kovaa vauhtia... Politiikka ei kiinnosta minua, eivätkä tv-sarjat.
Ei nyt jaksa. Meinasin keskustella Päivi Nergistä ja Emilia Vuorisalmesta. Toinen keksi varman toimeentulon paskanjauhamisella ja toinen kestävän rakkauden respetin avioerojen kautta. Tai molemmat tekevät samaa.