IKH sai Business Finlandilta 100 000 euroa – teki viime vuonna 15,4 miljoonaa euroa voittoa ja jakoi omistajilleen 6 miljoonan euron osingot
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helv3tti, eikö siellä kukaan tarkistele noita taustoja? Nyt kyllä herää kiukku ja raivo!
Tytöt vain sanoi että alkakaa jakaa, unohtivat kertoa syyt minkä perusteella
Kyll se nyt oli se poika, joka tuon käskyn on antanut.
Tämä on kyllä jo röyhkeää.
Eikö ole tosiaankaan mitään rajaa ahneudella?
Tämä 100 000 IKH:lle on jo lähellä mauttomuutta ja ylikin. Siis se että yritys haki tuon rahan.
Miten pienesta rahasta yritys voi ottaa osakseen huonon maineen?
Ei sadan tonni mainosbudjetilla saa hyvää mainetta palautettua. Sitäkin voisi hiukan ajatella.
Mitä ne edes kehtaam hakee tuollaisia roposia kakaroiden lompakkoonko karkkirahaa😯
Vierailija kirjoitti:
No tainnut kuitenkin maksaa viime vuodelta n. 3 miljoonaa veroja. Eikös se ole ihan kohtuullista että valtio maksaa vähän takaisin?
Valtio eli sinä ja minä... ja veroprosentti nousee. Sitten taas itketään!
Vierailija kirjoitti:
Ton kokoluokan firmalle pitäisi antaa 100 miljoonaa, jotta olisi missään suhteessa siihen, miten pikkufirmoille on rahoja jaeltu.
Tämä IKH on kilkkinyt sossutukia 100 000 e. Ei sitä olisi ilman hakua annettu.
Yksi yritys boikottilistalle lisää, ahneiden bloggareiden yhteistyökumppaneiden lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helv3tti, eikö siellä kukaan tarkistele noita taustoja? Nyt kyllä herää kiukku ja raivo!
Tytöt vain sanoi että alkakaa jakaa, unohtivat kertoa syyt minkä perusteella
Tytöt? Mika Lintilähän noita rahoja valvoo ja antoi ohjeet niiden jakoperusteista. Ihan itse on sen kertonut.
Turhaa minun on mennä ostamaan muttereitani tai ruuvejani tuosta firmasta. Enemmän ne tienasivat tuosta 100.000 eurosta kuin minä pystyisin ikinä tuolle paikalle tuomaan rahaa.
Ja köyhille maksetaan tuet vasta 4 päivä eli viikonlopun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tilillä 121 miljoonaa.
Jakokelpoiset varat ei tarkoita että tilillä olisi kyseinen summa.
Ikh mainostaa Aamulehdessä että he saivat tilattua kunnon maskeja toisin kuin valtio, lälläslää. Saatavilla vain Tampereen myymälässä.
Jos lahjoittavat nuo maskit terveydenhuoltoon niin olen valmis antamaan anteeksi 100 000 euron köyhäinavustuksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tyhmää pyytää, vaan maksaa.
Aika tyhmää pyytää silloin kun ei tarvitse, koska joku toinen yritys joka todella tarvitsisi nuo rahat jää ilman tukea.
Koska pikku ravintolat saavat tukea. Ikh ei ajatellut tätä ihan loppuun saakka, maine lokaantui ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tyhmää pyytää, vaan maksaa.
Aika tyhmää pyytää silloin kun ei tarvitse, koska joku toinen yritys joka todella tarvitsisi nuo rahat jää ilman tukea.
Ei se tyhmää ole. Se on narsistista, sairasta ja pahaa. Kertoo hakijan häiriintyneisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pikkusumma heille tuollainen 100000e.
Itse kun saisi 100e ylimääräistä.
100 000 euroa olisi minulle viiden vuoden palkkatulot (tietysti netto, nehän ne jää omaan käyttöön. Veroilla rahoitetaan mm. näitä rikkaita yrityksiä).
IKH on omalta osaltani boikotissa ja tulee pysymään. Saan samat tarvikkeet muualtakin. Yritys jolla on satojen miljoonien kassavarat ei todellakaan saa kerjätä rahaa suuriin vaikeuksiin ajautuvalta valtiolta.
Rahojen palauttaminen ei muuta asiaa miksikään, rikos on tapahtunut jo silloin kun hakemus on päätetty jättää.
Nyt on enää turha selitellä mitään ja koettaa vierittää syytä nimettömien asiantuntijoiden niskaan.
Vierailija kirjoitti:
IKH on omalta osaltani boikotissa ja tulee pysymään. Saan samat tarvikkeet muualtakin. Yritys jolla on satojen miljoonien kassavarat ei todellakaan saa kerjätä rahaa suuriin vaikeuksiin ajautuvalta valtiolta.
Rahojen palauttaminen ei muuta asiaa miksikään, rikos on tapahtunut jo silloin kun hakemus on päätetty jättää.
Nyt on enää turha selitellä mitään ja koettaa vierittää syytä nimettömien asiantuntijoiden niskaan.
Eli minkä takia sä oikeastaan nyt boikotit?
Tämä maa on mätä! En enää edes kuse IKH:n parkkipaikalla.