Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että hyvätuloiset bloggaajat ovat hakeneet kriisitukea?

Vierailija
21.04.2020 |

Täysin käsittämätöntä touhua

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on rumaa. Keskityt nyt vaan omiin asioihisi. Kyllä ne viisaammat hoitaa ja katsoo, että kaikki menee tasa-arvolain ja muutenkin lain puitteissa, sun tarvii tyhmää päätäs asialla vaivata!

Vierailija
2/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot tulevat mainostajilta ja firmoilta, joilla menee nyt huonosti ja lisäksi osaavat käyttää nettiä ja hakea tukia, kun virittelevät joka suuntaan yhteistyötä. Mutta sitä en ymmärrä miksi tuet annetaan bloggaajille eikä niille firmoille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan joka antaa.

Paljon on sellaisia tukia ja vastaavia, joita ihmiset ei osaa hakea tai joten ne saa sitten ne, jotka sattuu osaamaan.

Itse olen jättänyt minulle kuuluvia tukia nostamatta, kun pystyin sinnittelemään muutenkin. Minun mielestäni yhteiskunnan tukia käytetään ainoastaan, kun ilman ei tulla toimeen. Kaikilla ei samanlaisia periaatteita ole.

Vierailija
4/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan raamattukin sanoo että se joilla on annetaan ja hänellä on oleva yllinkyllin lisää mutta joilla ei ole, otetaan pois sekin , mikä hänellä on.

Kokoomus  ja keskusta tykkä tästä raamatunjakeesta.

Vierailija
5/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksajilta pois joka sentti.

Vierailija
6/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistysmaissa näiden päät olisivat jo tikun nokassa. Suomessa puristellaan nyrkkiä taskussa ja rähistään foorumeilla.

Vierailija
7/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki. Vain ne jotka kehtaa, eikä ajattele muita.

Vierailija
8/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalitonta ja tässä paljastui muutaman bloggaajan todellinen luonne. Alexakaan ei todellakaan ole huonotuloinen ja käytännössä on brändännyt itsensä kaiken luksuksen keskiöön. Irvokasta nyt hyväksikäyttää meneillään olevaa tilannetta.

Vierailija
9/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kytköksiä politiikkoihin. Heitä on ohjeistettu hakemaan!

Vierailija
10/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kai ajatelleet, että koronan takia eivät voi tuottaa matkusteluun ja shoppailuun liittyvää sisältöä blogiin ja näinhän se osin meneekin? Siispä heidän täytyy kehittää uutta. Kehittämistukihan tämä oli. Innolla odotan kehityksen tuloksia. Syvä ironinen huokaus.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän