Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laihduttamisesta

Vierailija
21.04.2020 |

Kuinka nopeasti on mahdollista laihtua noin 10kg järkevästi? Minulla on ylipainoa 15kg joista haluan eroon. Ihmedieettejä en aio kokeilla. Nyt käytössä tavallinen monipuolinen ruokavalio, ei lihottavia herkkuja eikä syömistä huvin vuoksi. Liikun noin 4-5h viikossa lähinnä reipasta kävelyä tai pyöräilyä.Lisänä kotona tapahtuva hyötyliikunta mm. imurointi, haravoiminen. Aiemmin olen syönyt liikaa ja liikkunut noin 2h viikossa.

Onkohan minkälainen laihtumistahti odotettavissa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nostaa

Vierailija
2/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200 kaloria päivässä. Jos et lipsu, voit olla 3kk kuluttua tavoitteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200kcal kuulostaa sen verran vähältä että nälkää siinä varmaan joutuisi sietämään. Nyt olen syönyt noin 1600kcal päivässä mutta liikkunut vastapainoksi. Ap

Vierailija
4/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1200kcal kuulostaa sen verran vähältä että nälkää siinä varmaan joutuisi sietämään. Nyt olen syönyt noin 1600kcal päivässä mutta liikkunut vastapainoksi. Ap

(Emme toki tiedä, mutta oletamme) sinun olevan nainen. Ns. perusnaisten jotka elävät ihan peruselämää (ei siis bodybuildereita tai urheilijoita yms.) suositus on päivässä 1200 kcal. Muista, että jopa aivojesi toiminta polttaa kaloreita, kuten myös nukkuminen. Jos poistat paljon kaloreita sisältävät (tai vähennät niiden käyttöä) ainekset mm. öljyn, liian rasvan, valkoisen höttöleivän, kinkut, juuston, niin 1200 kcal on helppo pitää kasassa. Yllätyt, kuinka paljon kaloreita parissa siivussa kermajuustoa on! 

Syö puhtaasti ja juo hyvin vettä. Jos virtsasi muuttuu läpinäkyväksi, vähennä veden juontia.

Vierailija
6/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo 1200 kcal jutut kuulostavat ihan joltain älyvapaalta Jutta-dieetiltä. Vai meinaatteko oikeasti että se 1200 kcal pätee olipa sitten kyseessä 70 kiloinen tai 120 kiloinen laihduttaja ja olipa hänen ammattinsa sitten kevyt konttorityö tai raskas fyysinen työ?

Vierailija
7/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200 kcal on niin vähän, että se varmasti aiheuttaa nälkää ja psykologisia ongelmia. 1600 kuulostaa ihan hyvältä. 

Minusta ap, olet oikeilla linjoilla. Ole aika tarkka syömisen kanssa, yritä olla lipsumatta, ja pyri liikkumaan vähän rankemmin edes pari, kolme kertaa viikossa. Kokeile reippaan kävelyn lisäksi juoksua (aluksi hölkkää) vähän kerrallaan lisäten. 

Ei se paino kovin nopeasti tipu, mutta varmasti tippuu. Ja pysyvää muutostahan sinä kai haet. 

Vierailija
8/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus on suurimmaksi osaksi sitä, mitä suustaan alas laittaa. Jos haluaa samalla tosin pitää lihaksia, niin sitten liikuntaa kaveriksi.

Itse olen alkanut katsomaan mitä syön, ja tehnyt selkeitä fiksuja valintoja. Tavoite on pudottaa 10 kiloa.

Kuukaudessa laihduin 6 kiloa, ja nyt tasaantunut aikalailla viikko / yksi kilo. Eli tulen varmaan pääsemään omaan tavoitteeseeni kahdessa kuukaudessa.

Vierailija
9/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap painaa. Tuo kertoo paljon. Anna tulla

mies52v

Vierailija
10/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista! Olen nyt lujasti päättänyt pysyä päätöksessäni enkä lipsua ruokavaliosta. Liikuntaa harrastan niin paljon kuin jaksan ja kerkeän ja pyrin pyöräilemään työmatkat. (Noin 7km päivässä). Toivottavasti tuloksia tulee! Nyt on lähtenyt jo 2kg. Ap

Vierailija
11/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista! Olen nyt lujasti päättänyt pysyä päätöksessäni enkä lipsua ruokavaliosta. Liikuntaa harrastan niin paljon kuin jaksan ja kerkeän ja pyrin pyöräilemään työmatkat. (Noin 7km päivässä). Toivottavasti tuloksia tulee! Nyt on lähtenyt jo 2kg. Ap

Kato ennemmin tuota syömistä. Yhteen hampurilaiseen saat juosta tunnin.

mies52v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän