Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opamox

Bum
21.04.2020 |

Opamox unilääkkeenä, unta parantamaan iltaisin, kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omaa kokemusta.

Nämä riippuvuutta aiheuttavat auttavat aina kohtuu hyvin. Haittapuolena sitten se, että keho tottuu ja määrää tulisi nostaa. Tämä ei järkevää ja ruokkii riippuvuutta.

Opamox kohtuu lyhytvaikutteine, ei ehkä auta unen saamista aamuun asti, vaikka nukahtanet nopeasti.

Suosittelen kokeilemaan jotain muuta vaihtoehti, kuin rauhoittavat- ja unilääkkeet. Väsyttävät muut lääkkeet olisi parempi vaihtoehto pitkällä aikavälillä.

Vierailija
2/8 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei omaa kokemusta.

Nämä riippuvuutta aiheuttavat auttavat aina kohtuu hyvin. Haittapuolena sitten se, että keho tottuu ja määrää tulisi nostaa. Tämä ei järkevää ja ruokkii riippuvuutta.

Opamox kohtuu lyhytvaikutteine, ei ehkä auta unen saamista aamuun asti, vaikka nukahtanet nopeasti.

Suosittelen kokeilemaan jotain muuta vaihtoehti, kuin rauhoittavat- ja unilääkkeet. Väsyttävät muut lääkkeet olisi parempi vaihtoehto pitkällä aikavälillä.

Oon kokeillu, ei oo auttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvin yksilöllistä miten auttaa. Itse kyllä saan unenpäästä kiinni näillä mutta herään aamuyöllä eikä uni enää tule, eli lyhytvaikutteisia. Ketipinor taas vaikuttaa pitempään,näen myös todella todentuntuisia unia, mutta pitkälti seuraavaan päivään ihan saamaton olo.

Vierailija
4/8 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toiminut jo 12 vuotta tarkoitukseen. 1/2 - 1 on annostus. Unettomuus johtuu minulla ahdistuksesta tosin.

Vierailija
5/8 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa nukahtamaan ja nukkumaan yön yli. Minulla 15 mg tabletteja, joista otan puolikkaan kun unettomuus vaivaa. Yksi purkki kestää kuukausia, koska en ota joka ilta vaan silloin kun unettomuus ja yöheräily on jäänyt päälle ja olen aivan loppu.

Vierailija
6/8 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opamox on unen apuna käytetyistä bentsoistq pitkävaikutteisin. Ne muut ovat vielä lyhytvaikutteisempia, nukahtamislääkkeitä.

Itwe olen joskus takavuosina käyttänyt opamoksia unilääkkeenä ja kyllä se auttoi. Ongelmani oli nimenomaan siinä, että nukahdin kyllä, mutta heräsin parin tunnin päästä enkä saanut uudelleen unta. Otin aina puolikkaan pillerin eli 7mg sitten kun tuota oli jatkunut niin kauan, etten kestänyt enää nukkumatta ja sillä sain nukuttua koko yön. Musta kyllä tuntui, että se väsytti vielä aamullakin, mutta olihan se parempi kuin ei mitään.

Vierailija
7/8 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vain harvoin opamoxia ahdistukseen ja kyllä se silloin auttaa myös nukahtamaan. Pahimpina kausina minulla on aamuyön heräilyä, herään klo 04 enkä saa enää ahdistukselta unta. Myös silloin otan lääkkeen ja saan nukuttua aamuun asti.

Vierailija
8/8 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen psyki määräsi tämän mulle. Ei oo minkäänlaista päihdetaustaa en juo alkoholiakaan. Opamoxin kanssa puolikas stella ja kun herään yöllä ekan kerran lupa ottaa toinen puolikas. Mulla siis vaikeus pysyä unessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi