Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskisko laittaa 50 e uimapukuun?

Vierailija
21.04.2020 |

Yleensä olen ostanut kirpparilta tai kaupasta puolella hintaa, mutta ihastuin tähän.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä täältä kyselet.

Vierailija
2/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorilta uimapuku?? Rinnastan sen alusvaatteisiin, enkä todella ostaisi kirpparilta, kuten en muutenkaan niissä käy. Hyi helevetti. Mulla on se 50 euroa laittaa siihen uuteen uimapukuun, eipä ole venynyt ja vanunut valmiiksi oleva uimapuku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on todella mieleinen ja istuva - ostaisin.

Ihana sillä on sitten altaaseen pulahdella.

Vierailija
4/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 50 euroa ole uimapuvusta paljon. Sen kun ostat vaan.

Kyllä se hintansa arvoinen on. Kestää paljon pidempään kuin kirpputoreilta hankitut, muiden jo valmiiksi kuluttamat uimapuvut.

Vierailija
5/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvä uikkari, niin varmasti maksaisin 50, jopa enemmän.

Vierailija
6/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele montako kertaa käytät uimapukua, ja laske hinta käyttökertaa kohti. Voi olla, ettei hinta enää tunnukaan niin suurelta.

Vierailija
7/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on rahaa.

Vierailija
8/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laittaisi, mutta sitten kyllä kannattaa, jos on aktiivinen uimari. Kenkiin satsaan, koska itse kävelen paljon.

Vierailija
9/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Päätin ostaa, kestäähän se sitten kauan. 🙂

Vierailija
10/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Lidlissä on taas pian uimapukuja kympillä. Osta sieltä. Säästät 40 e muuhun.

Vierailija
11/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran Stokkalta Triumphin uikkarin.. olin käynyt läpi useita malleja ja ko. uimapuku nyt oli sillä hetkellä ainoa nätti. Katsoin hinnan väärin ja säikähdin kassaneidin lausuessa hinnaksi "eli 82 e!". Olin parikymppinen ja en mikään varakas, mutta päädyin ostamaan uikkarin, sillä... no, se oli paras ja en olisi kehdannut viedä sitä pois.

10 vuotta kulunut ja ko. uimapuku on edelleen täydellisessä kunnossa! En ole katunut panostusta. Kaunis ja kestävä edelleen. Olen kylläkin satunnaisuimari ja hoitanut uikkaria hyvin. Siskoni on samoilla linjoilla: 50€ ei ole uikkareista edes paljon.

Vierailija
12/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ylipäänsä löytäiskin uimapuvun. Isoryntäiselle edes hyvin istuvan löytäminen on tuskaa, sitten kun sellainen sattuu kohdalle ei auta kuin kiltisti maksaa mitä hintalapussa lukee oli se 50€ tai 250€. Edellinen taisi maksaa satasen kantturoilla, kesti vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi