Mitä hyviksi arvosteltuja tv-sarjoja olette ohittaneet täysin?
Kommentit (9)
Breaking Badin kahlasin kyllä läpi mutta yhtä yliarvostettu sarja kun Seinfeld komedian puolella.
Housessa jos ei olis ollut Hugh Laurie kuolattavana pääosassa niin siinä ei olis ollut mitään katsottavaa. Itse juoni ja käsikirjotus ihan mitäänsanomaton.
Mutta sellaset mitkä olen ohittanut täysin on vaikka Game of thornses, True blood ja Walking dead. Jo nimet kertoo ettei ole minua varten.
Gossip girlin ostin aikoinaan kun halvalla sain mutta ekassa vartissa selvisi että se olikin esiteineille ja katsomatta jäi.
Vaikka scififistä, kasarista ja sellasesta tykkäänkin, niin stranger things ei vaan iskenyt yhtään.
How i met your mother. Frendit on joo toinen mutta siinä sentään oli kemiaa näyttelijöiden välillä ja kotoisa lavastus. Seinfeld nyt oli ihan jenkkien hömpötyksiä.
Melkein kaikki uusimmat "huippusarjat" (GoT, Breaking Bad jne). Vietän paljon aikaa internetissä ja noista alkaa tippumaan spoilereita heti jaksojen julkaisun jälkeen sellaisissakin paikoissa, missä niitä ei odota näkevänsä. Ei ole tehnyt mieli katsoa kun tietää jo kaikki suurimmat juonenkäänteet yms.
Muuten olen jättänyt katsomatta Handmaid's talen. Ensimmäisen jakson katsoin, mutta tuntui kauhean sekavalta ja muutenkin "liian pitkälle viedyltä" siinä aikaikkunassa missä kaikki tapahtui. Vanhemman elokuvaversion katsoin myöhemmin ja se oli ihan ok.
Kaikki sitcomit tai niiden tapaiset. En pidä tyhmistä ihmisistä. Harva sitcom osaa naurattaa.
Mr Robot