Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyviksi arvosteltuja tv-sarjoja olette ohittaneet täysin?

Vierailija
20.04.2020 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr Robot

Vierailija
2/9 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendit *eehhehehee*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking Badin kahlasin kyllä läpi mutta yhtä yliarvostettu sarja kun Seinfeld komedian puolella.

Housessa jos ei olis ollut Hugh Laurie kuolattavana pääosassa niin siinä ei olis ollut mitään katsottavaa. Itse juoni ja käsikirjotus ihan mitäänsanomaton.

Mutta sellaset mitkä olen ohittanut täysin on vaikka Game of thornses, True blood ja Walking dead. Jo nimet kertoo ettei ole minua varten.

Gossip girlin ostin aikoinaan kun halvalla sain mutta ekassa vartissa selvisi että se olikin esiteineille ja katsomatta jäi.

Vierailija
4/9 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

name of thrones

Vierailija
5/9 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka scififistä, kasarista ja sellasesta tykkäänkin, niin stranger things ei vaan iskenyt yhtään.

Vierailija
6/9 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orange is the new black. The Wire.

Vierailija
7/9 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

How i met your mother. Frendit on joo toinen mutta siinä sentään oli kemiaa näyttelijöiden välillä ja kotoisa lavastus. Seinfeld nyt oli ihan jenkkien hömpötyksiä.

Vierailija
8/9 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki uusimmat "huippusarjat" (GoT, Breaking Bad jne). Vietän paljon aikaa internetissä ja noista alkaa tippumaan spoilereita heti jaksojen julkaisun jälkeen sellaisissakin paikoissa, missä niitä ei odota näkevänsä. Ei ole tehnyt mieli katsoa kun tietää jo kaikki suurimmat juonenkäänteet yms.

Muuten olen jättänyt katsomatta Handmaid's talen. Ensimmäisen jakson katsoin, mutta tuntui kauhean sekavalta ja muutenkin "liian pitkälle viedyltä" siinä aikaikkunassa missä kaikki tapahtui. Vanhemman elokuvaversion katsoin myöhemmin ja se oli ihan ok.

Vierailija
9/9 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sitcomit tai niiden tapaiset. En pidä tyhmistä ihmisistä. Harva sitcom osaa naurattaa.