Tekis mieli perinteisiä Pantteri-karkkeja, mutta ällöttää liivate.
Kommentit (21)
Mikä siinä liivatteessa muka on niin ällöttävää? Kaikki ruoka on älllöttävää, kun menee tarpeeksi pitkälle. Mieti esim. hunajaa. Ihmisen alkukaan ei välttämättä ole kovin ei-ällöttävää.
Että ihmiset jaksaa keksiä itselleen ruokavammoja...
Eikö ole hyvä, että eläimet käytetään mahdollisimman tarkasti.
Vegaani et selvästikään ole.
Syö vaan niin panttereita, ei siinä liivatteessa mitään pahaa ole. Hyvä vaan, että käytetään kaikki hyväksi eikä heitetä turhaan syötävää hukkaan.
Samaa olen miettinyt! Jos joku tietää, kertokaa
Miten sun voi tehdä niitä mieli, jos ne kuitenkin yhtäaikaisesti ällöttää sua?
Liivatteeseen ei hullun lehmän kohun jälkeen ole saanut käyttää aivoja eikä selkäydintä. Se on keitelty ihan vaan jänteistä, rustoista, sorkista ja nahasta. Just sitä tavaraa mikä muutoin menisi haaskuun, mikä siinä siis on ällöttävää?
Vierailija kirjoitti:
Syö vaan niin panttereita, ei siinä liivatteessa mitään pahaa ole. Hyvä vaan, että käytetään kaikki hyväksi eikä heitetä turhaan syötävää hukkaan.
Inha ajatus herkutella sorkilla yms. 😀 Toki hyvä että lihasta käytetään kaikki mahdollinen, mutta jääköön muille liivatteiset karkit. Monelleko muuten tulee yllätyksenä mitä liivate on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inha ajatus herkutella sorkilla yms. 😀 Toki hyvä että lihasta käytetään kaikki mahdollinen, mutta jääköön muille liivatteiset karkit. Monelleko muuten tulee yllätyksenä mitä liivate on?
Tuskin kenellekään yli 10-vuotiaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ajatella asiaa. Hyvältä ne Pantteri-karkit maistuu. Jos liikaa miettii, niin eihän täällä voi kohta laittaa mitään suuhunsa.
Eikö liivate ole antiage -ihonhoitoa?
Saat ilmaisen kollageenin, syö se!
🐖
Miten se liivate on yhtään ällöttävämpää kuin se sian liha?
No mitä nyt hel.vettiä. Just söin tai siis join iltapalaksi lämmintä luulientä. Olen säästänyt kaikki luut ja räimäleet, keitän niistä tuntikausia lientä. Sinne sulaa rustot ja muut. Siivilöin liemen, maustan suolalla ja yrteillä, mukillinen menee kohti ääntä heti ja loput säilön keittojen ja patojen pohjaksi. Herkullista, terveellistä. Just sitä samaa gelatiinia mitä liivatekin. Kyllä todellakin keittäisin sorkatkin jos niitä saisi. Kollageeni on iholle ja kudoksille superia. No karkki ei, mutta en mä sitä liivatteen takia jättäis syömättä. Jännä, että toisia ällöttää luonnollinen liivate, mutta ei mikään muu pas.ka mitä se karkki sisältää. Väriaineet, sokeri jne. Mutku liivate. Hoh hoijaa.
Vierailija kirjoitti:
No mitä nyt hel.vettiä. Just söin tai siis join iltapalaksi lämmintä luulientä. Olen säästänyt kaikki luut ja räimäleet, keitän niistä tuntikausia lientä. Sinne sulaa rustot ja muut. Siivilöin liemen, maustan suolalla ja yrteillä, mukillinen menee kohti ääntä heti ja loput säilön keittojen ja patojen pohjaksi. Herkullista, terveellistä. Just sitä samaa gelatiinia mitä liivatekin. Kyllä todellakin keittäisin sorkatkin jos niitä saisi. Kollageeni on iholle ja kudoksille superia. No karkki ei, mutta en mä sitä liivatteen takia jättäis syömättä. Jännä, että toisia ällöttää luonnollinen liivate, mutta ei mikään muu pas.ka mitä se karkki sisältää. Väriaineet, sokeri jne. Mutku liivate. Hoh hoijaa.
Miksi oletus on että kaikki tähän ketjuun kommentoineet syövät lihaa mutta eivät liivatetta? Terv. sekä liha että liivate ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletus on että kaikki tähän ketjuun kommentoineet syövät lihaa mutta eivät liivatetta? Terv. sekä liha että liivate ällöttää.
Mä mitään olettanut. Ihan samaan mitä nyt hel... menee myös tuollaiset ihme ruokavammaisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Liivatteeseen ei hullun lehmän kohun jälkeen ole saanut käyttää aivoja eikä selkäydintä. Se on keitelty ihan vaan jänteistä, rustoista, sorkista ja nahasta. Just sitä tavaraa mikä muutoin menisi haaskuun, mikä siinä siis on ällöttävää?
Pantterikarkkien liivate on siasta, ei naudasta.
Te jotka syötte lihaa (en itse ole syönyt 50.5 vuoteen) niin syöttekö myös koirat ja kissat kun ne kuolevat? Eivät ainakaan menisi hukkaan.
Voi miksi teit tämän aloituksen... nyt rupes ihan älyttömästi tekemään mieli Panttereita.