Puhelut numeroista 044 75... jotakin ÄLÄ VASTAA
Minusta on täysin luokatonta, että tuollaisista ns. normaaleista numeroista soitetaan myyntimielessä!
-
Äitinä menen ihan pois päiväjärjestyksestä, kun minulle tulee puhelu oudosta numerosta kesken työpäivän, koska totta kai kuvittelen lapselleni sattuneen jotakin.
-
Nyt kun ollaan kotona lomautuksen ja etäkoulun takia, vastasin testimielessä.
Voi sitä huijauksen määrää: ensin luvataan ilmaiseksi, sitten 9,95 ja lopulta ties kuinka kalliisti huippukuukausihintaan B12-vitamiinia, kun soittajakin kuulemani mukaan kärsii masennuksesta ja kovasta univajeesta!
-
Voi polo, vedä purkki myymääsi B-kahtatoista heti.
-
Mulla on markkinointikielto puhelimessa, mutta kun ne kelmit keksivät soitella vaikka omista kännyköistään.
Olen laittanut suunnilleen 10 numeroa estoon viimeisen puolen vuoden aikana.
Kommentit (5)
Kannattaa raportoida tämä numero sellaiselle sivustolle kuin Kuka soitti.
Sieltä kannattaa tarkastaa kaikki epäilyttävistä numeroista tulevat soitot.
Voi myös tarkastaa oman numeronsa. :)
Vierailija kirjoitti:
Näistä oli ketju viikko pari sitten. Huijareita on joku kevätkampanja meneillään. Laita googleen, kukasoitti.fi esimkertoo että muille on tullu samoja soittoja. Olethan myös tehnyt asml/kieltopalvelut/soittokiellon.
Tehty.
Kiitos vinkistäsi.
ap
Kuka näitä huijareita uskoo ja niiden syöttiin menee?
Se markkinointikielto ei nykypäivänä auta mitään, jos numero on jossakin saatavilla. Itse tein ennen markkinointia, soitin ihan normaalista puhelimesta yrityspäättäjille, ja joskus sanoivat, että heillä on markkinointikielto ja miten mä siis voin heille soittaa, mutta enhän mä sitä voi tietää, kun saan heidän numeronsa esim. kotisivuilta. Ei puhelimessa näy se markkinointikielto mitenkään, jos soitat toiselle.
Mä järkytyin, kun meidän koko kotiosoite ja miehen numero ja tiedot löytyivät joltain jenkkilän sukupuusivulta, vaikka kumpikaan meistä ei ole ikinä mihinkään sellaiseen ollut missään yhteyksissä. Mahdollisesti miehen nyt jo nurin menneen yrityksen kautta kaapattu tiedot. Mun mies saa paljon puhelinmyyntisoittoja myös ulkomailta, itse en ikinä. Mä sain noi tiedot tuolta poistettua lähettämällä sinne monta sähköpostia, mutta siellä näkyi olevan satoja muita sivuja suomalaisten yhteystietoja ja kotiosoitteita, pari meidän naapuritaloistakin. Olisi täydellinen lista epärehelliseen puhelinmyyntiin, kun löytyy numero ja osoite, johon postittaa lasku, vaikka kauppaa ei tulisi.
Näistä oli ketju viikko pari sitten. Huijareita on joku kevätkampanja meneillään. Laita googleen, kukasoitti.fi esimkertoo että muille on tullu samoja soittoja. Olethan myös tehnyt asml/kieltopalvelut/soittokiellon.