Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Prismoissa sovituskielto tällä hetkellä? Mun olisi pakko saada rintaliivit ja monessa paikassa ei saa enää sovittaa vaatteita.

Vierailija
20.04.2020 |

Mulla ei yksinkertaisesti ole enää muita ehjiä kuin urheiluliivit. Ilman sovittamista en pysty ostamaan, enkä jaksa tilailla montaa kymmentä paria nettikaupoista. Koko on F70 ja toinen rinta isompi kuin toinen, joten ei mikään maailman helpoin koko.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Onko jollain ajankohtaista tietoa asiasta? Saako niissä vielä sovittaa vaatteita?

Vierailija
2/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole ainakaan mitään sovituskieltoa huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta summassa, kyllä ne kelpaa.  Eihän nettiostoksiakaan voi sovitella etukäteen, mutta tietenkin palauttaa voi.

Vierailija
4/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa netistä ja palauta mitkä ei sovi.

Osta tuttua merkkiä tuttu koko... Mä ainakin osaan napata mukaan marketista ne perus triumfit vaikka silmät kiinni. Tosin olen alkanut nekin tilata suoraan kotiin.

Vierailija
5/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat samanlaiset kuin edelliset.

Vierailija
6/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kauppaa. Prismasta mitään kannata ostaa.

Vierailija
7/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta summassa, kyllä ne kelpaa.  Eihän nettiostoksiakaan voi sovitella etukäteen, mutta tietenkin palauttaa voi.

Alusvaatteita vaan ei välttämättä saa palauttaa jos ostaa "kivijalkamyymälästä"

Vierailija
8/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tällaisesta sovituskiellosta kuullut. Onkohan aloittaja käsittänyt jotakin väärin. Pitäisikö takki esim ostaa sovittamatta.

Vierailija
9/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy siellä kaupassa katsomassa onko joku kielto tai soita sinne. Omituista olisi tuommoinen kielto, sitten pitäisi varmaan kumihanskoilla myös kaikki elintarvikkeet noukkia jottei korona hyppää niihin tai niistä kehenkään. Vaatteet kun ei edes suuhun mene. Ja jokainen sovittaja varmaan tajua venyttää vaatetta niin ettei se ihan kasvoja pitkin mene pään yli jos korona pelottaa. Kaupat tekee itselleen hallaa jos alkaa holhoamaan liikaa ja kohtelemaan asiakkaita kuin idiootteja.

Vierailija
10/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
11/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sovitettu Prismassa ja ostettiin ulkoiluun vaatteet mulle sekä miehelle.

Vierailija
12/13 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaupat ovat sulkeneet sovituskopit. Prismassa saa edelleen sovittaa normaalisti.

Vierailija
13/13 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaupat ovat sulkeneet sovituskopit. Prismassa saa edelleen sovittaa normaalisti.