Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino on noussut koronan aikana 2kg :(

Vierailija
20.04.2020 |

Ennen painoin 52,4kg nyt koronan aikana on noussut 54,5kg.... ihan muutamassa viikossa. Onko tässä nyt lopun alku ja minusta tulee lihava? Mielestäni olen syönyt kuten ennenkin. Olen 163 pitkä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on kuukaudessa lähtenyt 54,9 -> 52,8. Just kävin aamulla vaa'alla.

Tein ennen koronaa fyysistä työtä, mutta se oli niin rasittavaa, että kävin usein pikaruokapaikan kautta kotiin, tai ostin kaupasta puolivalmisteita, majoneesisalaatteja ym. 

Nyt koronan aikaan työt jäi, mutta paino putoaa vaikka en oikeastaan liiku muuta kun 5 km rauhallinen kävelylenkki päivittäin. Toisekseen, syön säännöllisemmin ja on aikaa panostaa täyspainotteisiin terveellisiin aterioihin. Joinakin päivinä tosin syön vasta illalla, ja päivän litkin kahvia, mutta niin on mulla ollut jo vuosia.

Kaikki meemit facebookissa lihomisesta koronan aikaan on saanut mut olemaan ekstrahuolellinen siitä, että niin ei pääse käymään mulle. Tsemppiä! Olet hyvän painoinen, mutta ole varovainen ettei lähde käsistä. Olen itse myös 163 cm.

Vierailija
2/4 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet korjausliikkeen heti, ei todellakaan ole lopun alkua eikä sinusta ole tulossa lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on kuukaudessa lähtenyt 54,9 -> 52,8. Just kävin aamulla vaa'alla.

Tein ennen koronaa fyysistä työtä, mutta se oli niin rasittavaa, että kävin usein pikaruokapaikan kautta kotiin, tai ostin kaupasta puolivalmisteita, majoneesisalaatteja ym. 

Nyt koronan aikaan työt jäi, mutta paino putoaa vaikka en oikeastaan liiku muuta kun 5 km rauhallinen kävelylenkki päivittäin. Toisekseen, syön säännöllisemmin ja on aikaa panostaa täyspainotteisiin terveellisiin aterioihin. Joinakin päivinä tosin syön vasta illalla, ja päivän litkin kahvia, mutta niin on mulla ollut jo vuosia.

Kaikki meemit facebookissa lihomisesta koronan aikaan on saanut mut olemaan ekstrahuolellinen siitä, että niin ei pääse käymään mulle. Tsemppiä! Olet hyvän painoinen, mutta ole varovainen ettei lähde käsistä. Olen itse myös 163 cm.

Kiitos sinulle. Tuntuu että paino nousee vaikka syön samalla tavalla. Mutta tietysti arkiliikuntaa ei juuri tule...

Vierailija
4/4 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömistä pitää vähentää, kun arkiaktiivisuus vähenee. Vaikka liikkuisi muuten ihan normaalisti (treenit tms. urheiluharrastukset), kulutus pienenee monilla radikaalisti, kun ovat päivät lähes paikoillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi