Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei ulkomaille voi lähteä kesälomalla, kehtaisiko pyytää majoitusta sukulaisten luona?

Vierailija
20.04.2020 |

Onko kesäkuu liian aikaista sukuloimiseen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian aikaista. Ota myös huomioon että monella tulot romahtaneet nyt joten ei ehkä voi tarjota ylläpitoa sukulaisille. 

Vierailija
2/9 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on se vaara, että ne sukulaiset ovat lukeneet iltapäivälehdistä vinkkejä loisivien mökkivieraiden häätämiseen, ja siellä odottaakin piha- ja halkotyöt sekä ruokailu omilla eväillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä upeita kohteita, joihin mennä ilman sukulaismajoitustakin. Ulkomaan matkasta säästyneillä rahoilla voi tehdä vaikka mitä.

Vierailija
4/9 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vastavuoroisuus, eli ne samat sukulaiset tulee sitten teille.

Vierailija
5/9 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät ihmiset tässä tilanteessa suunnitelko ollenkaan noita sukuLOISImisia. Meidän helsinkiläiskaksiomme ei ainakaan tänä kesänä toimi majatalona. En valita.

Vierailija
6/9 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tällaisia hyväksikäyttäjiä - hoitakaa itse oma lomapaikkanne ja antakaa sukulaistenne olla rauhassa, sitäpaitsi onko unohtunut karanteenin säännöt??

Vierailija
7/9 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh näitä vastauksia. Onneksi oletan, että omat ihanat sukualisemme ajattelevat hieman toisin kuin kireät palstamammat.

Ap

Vierailija
8/9 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä.  Ota hotelli tai vastaava, niissähän majoitut ulkomaillakin.

Vierailija
9/9 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh näitä vastauksia. Onneksi oletan, että omat ihanat sukualisemme ajattelevat hieman toisin kuin kireät palstamammat.

Ap

No mitäs kyselet jos kerran itse tiedät paremmin? Minäkin olen sitä mieltä että mitään asiaa ei ole sukuloimaan ensi kesänä, ja muutenkin ollaan edelleen siinä tilanteessa että kontakteja tulee välttää. Vaikka itse suhtaudut näköjään huolettomasti koronaan, ota huomioon että sukulaisesi eivät välttämättä ajattele samoin. Oletko varma että olette oikeasti tervetulleita, vai ovatko sukulaiset vain niin ”vanhanajan” kohteliaita etteivät kehtaa kieltäytyä? Jos ei kutsuta, niin eikö siitä voi olettaa ettei vieraita kaivata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi