Joudutko käymään öisin vessassa?
Itse en, todella harvoin yöllä.
Juonkohan liian vähän nestettä. 🤔
Kommentit (15)
Ei tarvitse paitsi jos on mahatauti. Käyn aina vasta aamulla kun herään.
Harvoin. Pyrin välttämään isoja nestemääriä ennen nukkumaanmenoa.
Olen yrittänyt vähentää yöllisiä vessakäyntejä ja veden juomista illalla. Olen käynyt joskus montakin kertaa yössä. Varsinkin työpäivinä aamuyöstä on vaikea saada unta uudestaan, jos nousen vessaan. Olen yrittänyt opetella jatkamaan unia ilman nousemista. Monesti nukahdan uudestaan ja herään vasta aamulla.
Joudun, mutta olen raskaana. Normaalisti en.
En. En juo illalla paljoa koska en halua mennä yöllä vessaan.
En. Lopetan ajoissa veden juomisen ja käyn ennen nukkumaanmenoa vessassa. En juo öisin.
Muistaakseni kerta on vielä ihan normaalia, kaksi siinä rajalla. Jos pitää enemmän ravata niin kannattaa tutkituttaa itsensä.
Minulla on huono tapa keskittää kaikki nesteen juomisen aamulle ja päivälle. Illalla sitten ennen nukkumaanmenoa sammutan janoni parilla lasillisella ja yöllä sitten joudun käymään vessassa. Jos olen juonut tasaisemmin niin tuota kertaa ei tarvitse tehdä. Harvemmin tarvitsee useammin käydä.
En joudu, mutta saan käydä, jos on tarvetta.
Olen aina juossut vessassa monta kertaa yössä. Luultavasti joudun vanhana muuttamaan vessaani nukkumaan jos ikääntyneenä täytyy käydä vielä useammin. Lääkäri arvioi joskus että virtsarakko on pieni, en uskaltanut mennä siihen tutkimukseen😱
En, enkä muista, että koskaan olisi ollut tarvettakaan.
Silloin jos olen juonut melko paljon vielä pari tuntia ennen nukkumaanmenoa, herään kerran vessaan.
Käyn yleensä kahdesti vessassa joka yö. Kyseessä on tosin enemmänkin tottumus, yhdelläkin kerralla varmaan pärjäisi. En ole ikinä nukkunut koko yötä käymättä vessassa, ja jos olen juonut enemmän, saatan käydä kolmestikin.