Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua kiusattiin lapsena koulussa, ihmettelin aina miksi äitini väitti kiusaajien olevan vaan kateellisia, minulle, rumalle köyhälle

Vierailija
20.04.2020 |

Minulla oli aina halpisversio kaikista välttämättömistä tavaroista, jos sitäkään. Olin myös melko ruma, hammasrautainen isonenäinen lapsi. Mistä kiusaajat olisivat olleet kateellisia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä räjähdin mun ylä-asteella mun kiusaajille. Huusin heille kokonaisen välitunnin, että miksi pitää takertua koko ajan kaikkeen mitä mä teen tai sanon ja naureskella milloin millekin. Että mikä teitä vaivaa, jos ette tykkää musta niin olkaa hiljaa. Sitten sanoin taikasanan: ootteko te mulle kateellisia tai jotain? Kaikki hiljenivät ja sen jälkeen mua ei kiusattu. :D Joo en saanu kavereita mutta sain vihdoin olla rauhassa!

Vierailija
22/25 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kauneus tekee ihmisestä alempiarvosen?? Kiusaaja on epävarma. Se on syy useimmiten. Ja epävarmuuden tunteen voi aiheuttaa kateus kiusattua kohtaan, tai vaikka se että pelkää jäävänsä yksin. Joskus syynä voi myös olla hallitsematon aggressiivisuus, osa ihmisistä on aggressiivisempia kun toiset ja tällainen ihminen ei ole oppinut käsittelemään esim pahaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kauneus tekee ihmisestä alempiarvosen?? Kiusaaja on epävarma. Se on syy useimmiten. Ja epävarmuuden tunteen voi aiheuttaa kateus kiusattua kohtaan, tai vaikka se että pelkää jäävänsä yksin. Joskus syynä voi myös olla hallitsematon aggressiivisuus, osa ihmisistä on aggressiivisempia kun toiset ja tällainen ihminen ei ole oppinut käsittelemään esim pahaa mieltä.

Ehkei tuo rautalankamalli sovi kaikkeen mitä edellä esitin, vaan viittasin sillä tuohon miksi vedotaan kateuteen. Kiusaamiseen on muitakin syitä, kuten mainitsit!

Vierailija
24/25 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusattu voi olla myös menestynyt ja muulla tavoin hyvä, ja kiltti ihminen. Hän on vain liian kiltti eikä pidä omia puoliaan.

Vierailija
25/25 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja kiusaa vain sellaista ihmistä, jonka arvelee olevan tavalla tai toisella heikko ja lisää helposti haavoitettavissa. Näin hän varmistuu, ettei saa itse turvalleen. Yllätä kuitenkin kiusaajasi ja paisko menemään takaisiin niin, ettei tyyppi tiedä pissattaako vai kakattaako. Virkistävä kokemus kattoo siltä väpättävää alaleukaa sen jälkeen :D Revenge is nice and lovely.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme