Jos joku haukkuu nössöksi, mikä on paras vasta-argumentti?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyörit porukoissa, joissa nimitellään? Itse en ainakaan alennu samalle tasolle. Äänestä jaloillasi.
Mutta millä tavalla ollaan alentumatta samalle tasolle? Ei vastata mitään?
Juuri niin. Ja poistu tilanteesta jos mahdollista. Suhtaudu häneen kuin kolmevuotiaaseen lapseen. Kärsivällisesti, katsoen että ei jestas mitä välkkyjä taas liikkeellä mutta olkoon, ja odota että hän saa purettua omat olonsa ja hän lähtee höyryämään jotain muuta seuraavaksi. Ei tuommoiset haukkujat kovin pitkään jaksa yhteen asiaan keskittyä jos eivät saa siitä mitään irti (esim. reagointia haukkumiseen). Koiraakin koulutetaan jättämällä negatiiviset asiat huomioimatta ja se on kaikista tehokkain keino. Ei mikään elukka jaksa loputtomasti hyppiä turhan reaktion toivossa, ei koira eikä ihminen.
T. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyörit porukoissa, joissa nimitellään? Itse en ainakaan alennu samalle tasolle. Äänestä jaloillasi.
Elämässä ei voi välttyä mulkuilta vaikka kuinka seuransa valitsisi.
Vähintään henkisesti heistä voi irrottautua. Kannattaa opetella taito siirtää mulkut evvk-osastoon mielessään. Näiden ihmisten sanomisilla ei ole mitään väliä. Tässä voi auttaa esimerkiksi mielikuvaharjoittelu. Kuvittele näkymätön seinä väliinne.
Entä jos ne hyppii silmille eivätkä jätä rauhaan?
Poistu itse tilanteesta sen suurempaa numeroa asiasta tekemättä.
Se joka toista haukkuu, on se ite!
Toimii joka kerta, trust me.
Niin oon ollot koko ikäni? Jos häiritsee,se on moro sanoi tamperelainen poro.
Et tarvitse mitään vasta-argumenttia, sen kun toivotat hyvää loppuelämää ja kävelet pois.
No vastauksesta en tiiä mutta jos tänne tulee kyselee tollasia on kyl jo niin nössö ettei sitä mitkään sutkautukset pelasta :D
Vierailija kirjoitti:
No vastauksesta en tiiä mutta jos tänne tulee kyselee tollasia on kyl jo niin nössö ettei sitä mitkään sutkautukset pelasta :D
Juu, täällä on kyllä välillä niin absurdia keskustelua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä ei voi välttyä mulkuilta vaikka kuinka seuransa valitsisi.
Niin juuri, ei koulua tai työpaikkaa voi aina vaihtaa. Joskus voi olla parempi opetella puolustamaan itseään.
kun minua haukuttiin nössöksi siksi, etten tee kuten muut haluaa sanoin "niin olenkin" ja lähdin pois. Eipä tuommoseen hyödytä mitään kummoista sanoa jos joku on sitä mieltä että joku on nössö ja vielä typerästä syystä niin entäs sitten? Joskus on hyvä hyväksyä se tosiseikka että on jossain asiassa nössö. Nössöys voi olla joskus hyväkin asia.
Vierailija kirjoitti:
Paras on olla loukkaantumatta ja heilauttaa vaan kättään. Nössöt on oikeesti just parhaimpia. Minä olisin ylpeä, jos mua sanottaisiin nössöksi. Nykymaailmassa nössöt on ne jotka kuitenkin myöhemmin pärjää. ne muut päätyy huoltoasemille
Ymmärrän kyllä, mitä haet takaa, mutta nössö on mies, joka ei osaa pitää puoliaan, ei se ole ylpeyden aihe. Voi olla nörtti, herkkä tai vähän pehmokin, mutta miehen on hyviä oppia pitämään puolensa. Nykyinen nössöyden ihannoiminen on on pitkälti seurausta suurten ikäluokkien tuomasta hapatuksesta, jossa miehiä on pyritty feminisoimaan liiaksikin.
Ei tuo loppuosakaan ole ihan totta, monesta ei-nössöstä ja koulukiusaajastakin tulee menestyjä ja monesta nössöstä syrjäytynyt. Miesten välinen nössöttely on tietynlaista laumahierarkian selvittelyä, eikä pidä suosiolla alistua siihen, että on sen hierarkian pohjalla.
Toki kannattaa valita seuransa hyvin, mutta joskus jossain kaveripiirissäkin törmää väistämättä miehiin, jotka nössöttelevät tai yrittävät päästä henkisesti niskan päälle, ja silloin on hyvä osata pitää puolensa. Pelkkä poistuminen takavasemmalle omien kavereidensa nähden olisi tuollaisessa alistumisen merkki, mutta se, että sanoo jotain, jolla osoittaa itseluottamuksensa, on samalla osoitus siitä, ettei ole nössö.
Vierailija kirjoitti:
Paras on olla loukkaantumatta ja heilauttaa vaan kättään. Nössöt on oikeesti just parhaimpia. Minä olisin ylpeä, jos mua sanottaisiin nössöksi. Nykymaailmassa nössöt on ne jotka kuitenkin myöhemmin pärjää. ne muut päätyy huoltoasemille
Mitä ne siellä tekee? Tankkaa vai myy pullaa?
"mutta minäpä olenkin vaativan erikoisalan asiantuntija" ton sanot takas
Sillä haukkujalla todennäköisesti on jotain omia ongelmia, pahoja tunteita, mielenterveysongelmia, tms. Ihan vain omien ongelmiensa vuoksi hän muita haukkuu. Joten tuo haukku "nössö" ei mitenkään liity sinuun, joten sinun ei tarvitse tuohon haukkuun mitenkään reagoida.
Tuo haukku "nössö" on siis täysin epärelevantti juttu, se ei tarkoita yhtikäs mitään. Relevanttia on se että sillä haukkujalla on jotain ongelmia. Mutta tuskin sinä niille ongelmille voit mitään tehdä. Tuo haukkuja todennäköisesti on sairaudentunnoton ja hoitovastainen, hän on jo oppinut "ulkoistamaan" sisäiset ongelmansa eli kun hänestä tuntuu pahalta niin hän syyttää muita. Eli häntä ei voi auttaa. Tai ainakaan sinä et voi häntä auttaa.
Joten ainoa mitä voit tehdä on että et kiinnitä siihen haukkujaan mitään huomiota. Hän on sairautensa vuoksi vihamielinen muita ihmisiä kohtaan, eli haitallinen muille ihmisille. Joten sinun tarvitsee vain pitää itsesi turvassa. Eli pidä paljon etäisyyttä siihen haukkujaan. Pidä itsesi turvassa!
Turhaan uhraisit itsesi yrittäen auttaa tuota haukkujaa. Vaikka uhraisit ja uhraisit niin ei se mitään auttaisi. Vaikka uhraisit koko elämäsi ja henkesi tuon haukkujan hyväksi niin ei se hänen pahoinvointiaan vähentäisi yhtään, sitten hän vain menisi kohtelemaan kaltoin jotain toista uhrautujaa.
Toivottavasti se haukkuja jostain joskus tajuaa hankkia itselleen apua. Tuskin tajuaa. Tuskin kukaan voi häntä auttaa. Ihmisparka. Luoja häntä auttakoon.
Viimeksi vastasin muistaakseni, että "Jaa?".