Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt kampaajalla korona-aikana?

Vierailija
20.04.2020 |

En tiedä uskallanko....

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn. Miksi en kävisi, eihän siellä ole mun lisäksi ku kampaaja.

Vierailija
2/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vakkarikampaamossa työskentelee useampi kampaaja. 

Vierailija
4/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen katselin auki olevia kampaamoista netistä ja yksi löytyi. Mietin että pitäisikö mennä.

Vierailija
5/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, enkä kävisi muulloinkaan. Meidän perheessä hoidetaan hiusasiat itse. Eipä ole repsahtaneita ylikasvaneita korona-tukkia!

Oli muuten helppoa oppia tekemään itse. Aikaa menee vaativimmissa leikkauksissa hieman enemmän kuin ammattilaisella, mutta lopputulokset ovat parempia, mieleisiä!

Vuosia sitten seurasin ammattilaisten saksityöskentelyä sekä hiustrimmerin käyttöä ja matkin kotona. Jäin siis seuraamaan oman pääni lisäksi myös mieheni ja lasten käyntejä ja en hiiskunut  suunnitelmistani mitään. Mies leikkaa hiukseni ja minä leikkaan kakkien muiden tukat.

Vierailija
6/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuttomia ihmisiä. Ja tietämättömiä. "Eihän siellä ole muita kuin kampaaja ja minä."

Vierailija
7/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla kerran kuussa, oli koronaa tai ei. En kuulu mihinkään riskiryhmään ja jos se käänteinen lottovoitto osuu omalle kohdalle, on niitä huonompiakin tapoja kuolla.

Vierailija
8/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen tällä viikolla, koska näytän hirveältä. En menisi, jos olisin etätöissä ja tilaisin ruoat kotiinkuljetuksella, mutta kun joka päivä on mentävä julkisilla työpaikalle, niin ihan sama jatkanko bussilla parin pysäkin verran sinne kampaajalle.

Vierailija
9/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina kävin viimeksi. Käynhän minä edelleenkin töissäkin joten tottakai käyn myös kampaajalla niin kauan kun liike auki.

Vierailija
10/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen. Uusikin aika on jo varattuna.

Vierailija
11/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime viikolla. Olen lomautettuna joten sen puolesta voisin antaa hiusten kasvaa, mutta koitan pitää elämäni mahdollisimman normaalina.

Vierailija
12/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja se on hyvä juttu. Tajusin nimittäin, että voin leikata hiukseni ihan itse ja hyvä tulee. Reilu 10cm lähti, nopeasti ja ilmaiseksi. Pelkkiä kehuja olen saanut :D

Vierailija
13/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietenkin. Taas kuukauden päästä menen. Mä teen kaikkea muutakin mitä hysteerikot syvästi paheksuu. Nykyään ihan vaan niiden kiusaksi :D

Vierailija
14/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn. Todennäköisimmin saan koronan kaupasta tai työpaikalta, kuin kampaajalta, jolla on yksi asiakas kerrallaan ja pitää huolen kampaamon hygieniasta. Kädet pitää pestä ja desinfioida ennen, kuin istuu tuoliin ja samoin, kun lähtee sieltä.

Vierailija
15/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn. En sen sijaan juokse huonekalu- ja puutarhaliikkeissä enkä edes elektroniikkamyymälöissä.

Vierailija
16/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuuttomia ihmisiä. Ja tietämättömiä. "Eihän siellä ole muita kuin kampaaja ja minä."

Mitä vastuutonta? Ei täällä edes ole todettuja koronavirustartuntoja.

Vierailija
17/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lauantaina. Mulla on lyhyt tukka joka oli jo todella epäsiistin näköinen "räjähtänyt karvalakki" kun ei ollut yli 2 kk leikattu. Ja koska en voi tehdä etätöitä, pakko mennä ihmisten ilmoillekin ja olla siistin näköinen. 

Itse en koronaa pelkää, kun en kuulu mihinkään riskiryhmiinkään, mutta toki se vähän huolestuttaa että jos olisin saanut kampaajalta esim. oireettoman koronan ja tartutan sitä töissä.

Vierailija
18/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kampaajalla kerran kuussa, oli koronaa tai ei. En kuulu mihinkään riskiryhmään ja jos se käänteinen lottovoitto osuu omalle kohdalle, on niitä huonompiakin tapoja kuolla.

Entä jos se käänteinen lottovoitto osuukin sen kampaajan kohdalle sinun ansiosta??  Aina ihmiset ajattelee vain omaa sairastumistaan/kuolemaansa eikä tajua että voi itse käytöksellään aiheuttaa toisen kuoleman. Miten sen tiedon kanssa voisit elää vai luotatko että ei sitä kukaan koskaan tutki että kuka tartutti kun muitakin asiakkaita kuitenkin käy?

Vierailija
19/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti käyn leikkauttamassa, en saa itse tehtyä kerroksittain kuitenkaan. Pitäähän tässä käydä ruokamarketissakin ja siellä on paljon enemmän väkeä hipomassa.

Vierailija
20/44 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se käänteinen lottovoitto osuukin sen kampaajan kohdalle sinun ansiosta??  Aina ihmiset ajattelee vain omaa sairastumistaan/kuolemaansa eikä tajua että voi itse käytöksellään aiheuttaa toisen kuoleman. Miten sen tiedon kanssa voisit elää vai luotatko että ei sitä kukaan koskaan tutki että kuka tartutti kun muitakin asiakkaita kuitenkin käy?

Eikö se kampaaja tehnyt oman valintansa kun pitää puotia auki?