Kissan raapimispuu parvekkeelle
Hei, meillä on kissa ja lasitettu parveke. Minkälaisia viritelmiä olette tehneet, että kissa näkee ulos? Katselin ulkokäyttöön tarkoitettuja raapimispuita, mutta niitä on kovin vähän ja ovat suhteellisen kalliita. Mietin, soveltuuko tavallinen raapimispuu lasitetulle parvekkeelle, parvekehan ei ole täysin tiivis, muttei sinne sada lunta tai vettä samalla tavalla kuin esimerkiksi puutarhassa (katsomani puu oli tarkoitettu peräti siihen eli täysin ulkokäyttöön, tuskin sellaista tarvitsee, jos kyseessä lasitettu parveke). Kokemuksia?
Kommentit (25)
Teetätin koivunrungosta kiipeilypuun kissalle, koivunrunkoon on tehty tasoja.
Puu on kiristetty lattian ja katon väliin,
ja kiinnitetty seinään, siltä varalta että puu elää ja lukitus pettäisi.
Mutta
Oma kysymykseni; millä saisin houkuteltua kissani raapimaan sisällä olevia raapimapaikkoja.
Niitä on järjestetty kaikkiaan 6 erillaista
pylväitä, tasoja, mattoja ja silti tapetti tuntuisi olevan se mieluisin raapimispaikka, kun minun silmät välttää.
Vierailija kirjoitti:
Teetätin koivunrungosta kiipeilypuun kissalle, koivunrunkoon on tehty tasoja.
Puu on kiristetty lattian ja katon väliin,
ja kiinnitetty seinään, siltä varalta että puu elää ja lukitus pettäisi.Mutta
Oma kysymykseni; millä saisin houkuteltua kissani raapimaan sisällä olevia raapimapaikkoja.
Niitä on järjestetty kaikkiaan 6 erillaista
pylväitä, tasoja, mattoja ja silti tapetti tuntuisi olevan se mieluisin raapimispaikka, kun minun silmät välttää.
Niin tarkenna, tämä puu on ulkona lasitetulle parvekkeella.
Onko oma kissas kussu sun aamumuroihin (vai mikä on surusi aiheena tän turhanpäiväisen kiukuttelun takana)?
Tää oli tarkoitettu ykkössivun kommentteihin..! Sori!
Meillä en meinaa edes itse saada parvekkeen laseja auki, ovat niin jäykät. Ensin pitää vääntää kahvasta, sitten vetää narusta että ensimmäisen saa auki ja sitten työntää niitä, että saa auki, jäykät on.
Meillä ei ole kissaa eikä tule, mutta jos olisi, niin ei kyllä saisi parvekelaseja auki.