Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna mökille

Vierailija
19.04.2020 |

Sain volvoni (343) juuri kuntoon. Aamubuffetin jälkeen ajelemaan mökille, vilkuttelen samalla lampaille jotka menevät itku silmässä töihin :)
Mökille menee mukaan 7kpl bisse joulukalentereita, tarkotuksena viettää siellä 5 päivää. Muistakaa tehdä työnne hyvin ja olla pomolle ystävällisiä, jotta voitte kustantaa tämänkin minulle :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin tuhma provo

Vierailija
2/9 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkin tuhma provo

Pyydä anteeksi tai kerron pomollesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen huomenna töihin niin kuin muutkin kunnon ihmiset. Mutta mene sinä loispummi vaan mökille haisemaan.

Vierailija
4/9 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen huomenna töihin niin kuin muutkin kunnon ihmiset. Mutta mene sinä loispummi vaan mökille haisemaan.

Muistathan varmuun vuoksi olla paikalle 30min ajoissa? Ja vältäthän turhat tauot jne.. Raha ei puussa kasva, eikä pomo maksa teille mistään hengailusta, laiskuri.

Vierailija
5/9 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistathan varmuun vuoksi olla paikalle 30min ajoissa? Ja vältäthän turhat tauot jne.. Raha ei puussa kasva, eikä pomo maksa teille mistään hengailusta, laiskuri.

Kas metsämökin ikkuna sielt trolli ulos kurkistaa.

Vierailija
6/9 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee miten lampaita vituttaa mennä huomenna töihin xxd! Sen takia purkaa oloaan turhaan provoon.

Vierailija
7/9 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkin tuhma provo

Pyydä anteeksi tai kerron pomollesi.

Mene vaan kertoilemaan, mutta varo vähän sillä pomoni inhoaa kaltaisiasi loisia ja saattaa vähän kurmoottaa sinua.

Vierailija
8/9 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin kiitos kun maksatte minulle maleksimiseni :)

Vierailija
9/9 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys: matkalla ollaan ja pysähdytty ensimmäiselle taukopisteelle. Tuli matkalla nähtyä miten pukumies oli vaihtamassa autoon vararenkaan :D Olikohan teiän pomo? Taitaa pomon pomo suuttua ja tehdä pienen palkan leikkauksen kollektiivisena rangaistuksena.