Mies jäi kiinni jokapäiväisestä kännäämisestä
Olen sika tuohtunut - ihan vahingossa menin katselemaan S kaupan kuittejamme verkossa. Mies ostanut 20-40 tölkkiä kaljaa melkein joka päivä. En vaan käsitä miksi en ole huomannut.. Tietty mies valittanut työkiireitä ja mennyt lepäämään heti töistä päästyään. Ja illalla muka mennyt tankkaamaan tai autotalliin tekemään jotain. Tuhlannut 15euroa melkein joka päivä. Ihan karseeta - miten sinä toimisit?
Kommentit (21)
Varaudu siihen että tilanne tulee pahenemaan. Toden näköisesti miehesi salaa myös muita tekemisiään sinulta.
Aika halpaa kaljaa, onnittelisin miestä hyvistä kaupoista.
Miksi se ei ostanut kerralla paljoa? 0/5
Eihän toi ole juuri mitään. Varmaan ruokajuomana menneet.
Mistä kaljaa saa noin halvalla, teinien limukiskalta vai?
Mistä saa 20-40 oluttölkkiä 15€:lla. Ostanut melkein joka päivä, mutta rahaa kuluu 15€/pv.
Pientähän tuo vielä on. Itse käytin eksältä salaa vuoden ajan kanjabista ja nykyisen emännän selän takana tein sitä jossain vaiheessa muutaman kuukauden. Ja rahaa paloi minimissään 20€ päivässä.
Siis kaljaan laitettu raha ei mene koskaan hukkaan.
n33
Kun juo noin paljon kaljaa niin ei tarvitse huolehtia eläkkeen pienuudesta. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin.
Ottaisin kans yhden kaljan ja rentoutuisin.
Vapautunutta seksua perään.
N33
Minä vedin kokkelia nokkaan ministeriössä, eikä kukaan tiennyt mitään.
Ai ”rahan tuhlaaminen” on ongelma?
Juominen on.
Aika kova, jos äijä vetää 20-40 tölkkiä kaljaa joka päivä ja et sitä mitenkään huomaa. Mitäs ite oot vetänyt? Viinaa? Sidukkaa.
Viisas mies, baarissa tuolla rahalla ei olisi montaa tuoppia saanut.
Rouva lienee sekä sokea että ilman hajuaistia? Minä jos juon kaksi olutta niin varmaan vaimo huomaa.
Mistä saa noin halpaa kaljaa? Täälläpäin s-marketissa halvin maksaa yli euron, joten ei olisi mahdollista saada 20-40 tölkkiä 15€ 🤔 ei onnistu ees Lidlissä..
Ole parempi vaimo niin ei tarvitse kännätä.
Tätä ei moni tajua, että alkoholistin toleranssi on jo niin suuri, että saattaa vaikuttaa ihan selvältä, vaikka olisikin kitannut sen kymmenen kaljaa. Oma eksäni harrasti tuota myös. Jemmasi joka ihmeelliseen paikkaan kaljatölkkejä, sekä myös väkevämpiä. Autotallissa piti joka ilta nysvätä jotain tuntitolkulla. Juu on ihan syystäkin eksä.
sinuna siivoaisin autotallin ja veisin tyhjät tölkit kauppaan, sitte ostat miehelle muutaman salkun lisää