Ukko valittaa pieremisestä
Ei pitäisi kuulua ukolle mitään mutta joka päivä nalkuttaa mitä se sille kuuluu otanko eron
Kommentit (42)
p-p-p-p-p-PPPRRRRRRRÖÖÖÖÖÖT PRÖÖÖÖT
Lasken housut alas ja pieren naamalle rouvaani. M45
Mene vessaan tai ulos. Muakin ärsyttää pierevät ihmiset.
Luulisi löytyvän parempia akkoja kuin tuollainen pierupersie.
Piere piere akka, mutta minä en pierevää akkaa nussi. Käyn ennemmin vieraissa. Jokainen saa valita itse miten sikailee.
Miehet ovat nykyään siistimpiä kuin naiset...
Jos mies aavistelee, että annat kakkosta jollekin muulle kuin hänelle? Tai itse olit aiemmin sellainen, että valittelut miehen päästöistä, pidit jopa niitä henkilökohtaisena loukkauksena ja itsesi halveksimisena? Jos sitten annat sitä p a s kareikää miehellesi, niin ei ole oikeutta valittaa vaan miehen pitää hyväksyä lisääntyvä piereskely ja sulkijalihaksen löystymisen vuoksi lisääntynyt paskanhaju, tuhruiset pikkarit ja laudeliinat elikkä pefletit.
Johtuuko röpötys stefan falskauksesta kakkosessa? Stefa vaihtoon Börje tilalle.
Tulee mieleen eksä mieheni. Hän itse piereskeli ääneen, mutta kun minä tein samaa hän näki vaivaa asiasta ja valitti piereskelystä. Hän muistutteli jatkuvasti, että naiset ei piere. Kyllä se vaan niin on, että naisetkin pieree,tätä yritin hänelle tolkuttaa, mutta ei kuunnellut. Hän oli melko sovinisti ajatuksiltaan ja lopulta jätin hänet. Enkä ole katunut.
Kyllä omassa kodissaan pitää saada piereskellä jos ei ole vieraita paikalla, ihan pierijän sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi kuulua ukolle mitään
Vaikka kuinka hiljaa osaat pieraista niin ettei kuulu, niin kyllä ne silti haisee!
Ei kuulu sivistyneesti elävän ihmisen tapoihin.
voi lapset teitä heti aamusta...