Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen yski päin!

Vierailija
19.04.2020 |

Tänään kuntopolulla. Kohdalle päästyä yski ilman mitään suojaa eteensä! Olin aivan ällistynyt enkä saanut sanottua mitään ja sitten alkoi ärsyttää ihan suunnattomasti. Olen vieläpä raskaana! Hitin itsekkäät paskiaiset pysykää kotona! On se kumma kun ei enää metsässäkään saa suojeltua itseään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit vain jatkanut matkaa ei sill äviruksella aivoja ole jotta ne hyppää sekunnissa ilmasta sinun suuntaasi. Mutta kyllähän tuollaiselle olis kannattanu huoritella.

2/7 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää lähteä jonnekin ihmisten ilmoille, jos ei voi olla yskimättä? Ja ilman maskia vielä tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää itse huoli siitä etäisyydestä, varsinkin kuntoillessa ihmiset näyttävät laiminlyövän sitä.

Vierailija
4/7 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla mennä minnekään poluille nyt. Ovat aivan liian kapeita. Kohtaamista ei voi välttää, ellei mene umpimetsään

Vierailija
5/7 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla sijaistoiminto jännittävässä tilanteessa.

Vierailija
6/7 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se nainenkin oli tietysti ajattelematon ja typerä, niin tiedätkö mitä? Sinulla on ihan yhtä suuri vastuu, etenkin nyt raskaana ollessasi, pysyä kaukana ihmisistä. Totta kai sinun pitää saada liikuntaa, ja siksi tähän tarvittaisiinkin nyt myös ohjausta ylhäältä, esimerkiksi kuntopoluille kiertosuunta. En kyllä tiedä auttaisiko se mitään, jos välit eivät silti pysy riittävinä. Mutta jotain sekin olisi.

Vierailija
7/7 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän joka media ja some on tulvillaan kuvia ihmisistä jotka ovat metsissä. Metsät eivät automaattisesti ole nyt turvallisia paikkoja.