Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin parisuhteen jossa ollaan 24/7 yhdessä

Vierailija
19.04.2020 |

No töissä voisi käydä erikseen, mutta muuten oltaisiin ja tehtäisiin yhdessä. Mutta mistä löytää sellaisen miehen =(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu hoitoon

Vierailija
2/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidata läheisriippuvuutesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä mustasukkaisia ja läheisriippuvaisia takertujia varmaan tarjolla molemmissa sukupuolissa.

Vierailija
4/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoidata läheisriippuvuutesi

Tämä.

Tai sitten Symbioosivaiheesi on vauvana katkennut liian aikaisin.

Vierailija
5/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua.

Vierailija
6/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan suhteen jossa ollaan yhdynnässä 24/7, ns sisäkkäin. Ainoastaan kaupassa käydään erillään.

Vierailija
7/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala omaishoitajaksi. Niin myös "työt" on yhdessä.

Vierailija
8/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, niin minäkin haluaisin, mutta en ”fyysisesti”. Vaan henkisesti.

Vierailija
9/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni viihdymme yhdessä, emme kumpikaan ole järin sosiaalisia.

Minusta moni on riippuvainen muiden hyväksynnästä.

Vierailija
10/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea on helppo haluta, eri asia sit kuin kaali kestää tositilanteessa.

Vierailija
11/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekin kivaa, että on samalla työpaikalla.

Vierailija
12/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin vuoden ja oltiin ihanassa symbioosissa se vuosi, sitten ilmeisesti miehen osalta alkuhuuma loppui ja hän alkoi ottaa omaa aikaa. Itse yritin kovasti hangotella sitä vastaan, olin suruissani tästä ja mies erkani entisestään. Erohan siitä tuli.

Mistäs sitä voisi tietää alussa, onko toisen käytös ja yhdessäolemisen halun määrä vain alkuhuumaa = huijausta vai totta??

Vierailija
13/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mun exä. Töissä saat kuitenkin käydä

Vierailija
14/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mieheni viihdymme yhdessä, emme kumpikaan ole järin sosiaalisia.

Minusta moni on riippuvainen muiden hyväksynnästä.

..niin, ja olemme olleet 18 vuotta yhdessä.

Vierailija
15/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli miesystävä, joka halusi samaa kuin aloittaja. Oli ihan uskomattoman ahdistavaa ja lopulta syy siihen, että minun piti lopettaa suhde. Happi yksinkertaisesti loppui vaikka periaatteessa miehen seurassa viihdyinkin. Riippuvaisuus seurastani oli pelottavaa.

Aloittajalla on minusta vain yksi vaihtoehto ja se on löytää kumppani, joka tekee aloittajan kanssa töitä täysin samat tunnit vuorokaudessa ja jakaa identtiset harrastusmieltymykset aloittajan kanssa.

Vierailija
16/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota mun exä. Töissä saat kuitenkin käydä

Minä tein kuulemma töitäkin liikaa. Miehestä olin pinnallinen koska sanoin haluavani pystyä elättämään itseni ilman yhteiskunnan apua (=en halua käyttää julkista terveydenhuoltoa, en nosta asumistukea jne.).

Mistä ei kuitenkaan häirinnyt se, että vein hänet syömään, elokuviin ja tarjosin baarissa. Ostin bussiliput(!), ostin lahjan kaverilleen tämän syntymäpäivänä ja vein miehen ulkomaillekin.

Johonkin oli raja pakko vetää ja erosin tuosta ihan sairaasta suhteesta.

Vierailija
17/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parisuhde on sellainen. Tykätään olla kotona ja ollaan kaikki vapaa-aika samassa tilassa, joko omiamme puuhastellen tai jotain yhdessä tehden. Yhdessä pestään hampaat ja yhdessä mennään nukkumaan. Aamuisinkin herätään yhdessä ja lähdetään samaa matkaa töihin - sentään eri paikkoihin. Kumpikaan meistä ei kaipaa viihdytystä, viihdytään varsin hyvin pitkiäkin aikoja ihan hiljaa, mutta on ihanaa, kun toinen on siinä. Mä olen ihan kauhean onnellinen!

Vierailija
18/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikanani kaksi opiskelutoveriani alkoivat seurustella keskenään. Pian he muuttivat yhteen pieneen yksiöön. Valmistumisen jälkeen menivät töihin samaan paikkaan, mutta muuttivat isompaan asuntoon. Tästä on jo lähes 20 vuotta aikaa. Viimeksi olen kuullu heistä n. 10 vuotta sitten, ja silloin ainakin olivat edelleen onnellisesti yhdessä, ja kahden lapsen vanhempia. Itseäni heidän symbioottisuutensa vähän ahdisti, vaikka olinkin ulkopuolinen. Toivottavasti ovat tyytyväisiä suhteeseensa edelleen. 

Vierailija
19/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko mua, et halua.

Vierailija
20/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen löytää tai sitten ei.

Me ollaan oltu mieheni kanssa reilut 20vuotta yhdessä ja ollaan kaikki aika, töitä lukuunottamatta, yhdessä. Maailman parasta. Ollaan parhaat ystävät. Ei toisen seuraan vaan kyllästy koska osataan olla yhdessä ilman, että se alkaa hiertämään. Jotenkin tässä on vaan nivouduttu auvoisasti yhteen.

Kiitollinen olen siitä, että tällaisen parisuhteen olen itselleni saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä