Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia vaatteita ostaisit itsellesi

Vierailija
19.04.2020 |

Jos olisi rahaa ja vartaloa käyttää mitä vain?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin enemmän selästä avoimia paitoja ja mekkoja. Aikuisiällä kuitenkin aloin kärsimään finneistä selässä, välillä rintakehän alueella. Ei mitenkään erityisen paha, selvään akneenkaan verrattava tilanne, mutta näppylät ja hajanaiset arvet syö itsetuntoa. Uikkareitakaan en oikein kesällä kehtaa käyttää tai uimahallissa käydä näppyjen takia.

Kadehtien joskus salilla vaatteita vaihtaessa katselen muiden naisten kaunista selän ihoa, kuinka pehmeältä ja tasaisen väriseltä näyttää. Minä en varmaan kehtaa edes seurustelemaan alkaa ennen kuin selän iho olisi nätin sileä ja pehmeä. XD

Vierailija
2/7 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan jo juuri sellaisia kuin haluan.

Pidän mustista tiukoista farkuista, yhdistettynä rennompaan paitaan. Tai nahkainen kynähame puuterin värisellä neulepaidalla.

Lisäksi korkonilkkurit, tai converset. En koskaan paljasta, muuten kuin käyttämällä istuvia vaatteita, tai korkeintaan säärtä sukkahousuissa.

Joskus on kiva pukeutua huppariin ja rentoihin ruudullisiin housuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivankokoisia

Vierailija
4/7 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä halterneck-yläosaisia vaatteita. Halterneck-liivit eivät toimi minulla, joten sen malliset yläosat jäävät. Empire-linja on toinen mikä ei sovi minulle, olen rintava ja leveälantioinen, näyttäisin aikamoiselta tanttaralta sellaisella. Nauttikaa te pitkät ja sirot!

Vierailija
5/7 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin istuvia farkkuja ja ylipäätään vaatteita jotka tuntuu päällä hyvältä. Tai siis oikeammin ei tunnu miltään kun vaate ei purista eikä kiristä ja ole kuitenkin samaan aikaan aivan liian suuri/pitkä/mittasuhteet muuten prseellään.

Olisi ihanaa pukeutua mekkoihin ja hameisiin, mutta ne ei vaan näytä kivalta tällaisen tanakan tynnyrikropan päällä vaan näytän jotenkin todella omituiselta ja hassultakin. 

Samoin olisi ihana pukea ihan vaan simppelisti rennot farkut, tennarit, t-paita ja jokin neule. Sama ongelma nyt kuin noissa mekoissa ja hameissakin eli näyttää mun päällä jotenkin omituiselta ja hassultakin kun kroppa on tällainen.

Sinänsä merkillistä, koska aina sanotaan että klassikot sopii kaikille ja just toi farkut/tennarit/t-paita-combo esim ei vaan voi epäonnistua vaan sopii jokaiselle. 

Vierailija
6/7 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettäisin kaikki paremmat vaatteet. Olen alle 160cm joten mittasuhteiden mukaisia vaatteita on vaikea löytää. Löydän kyllä rennompia vaatteita kuten farkkuja ym tietysti lahkeet pitää lybentää. Tykkään klassisista naisellisista tyylikkäistä vaatteista.

Vierailija
7/7 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi rahasta kiinni niin jotain huippusuunnittelijoiden mutta jos vartalosta niin jotain vartalonmyötäisempää mutta tällä hetkellä ei ihan niin kiinteä ja pukeutuminen ei myöskään rahasta tai vartalotyypistä kiinni vaan myös vuodenajasta ja elimistöstä koska en voi pukeutua kovin paljastavasti edes käsistä kun ihoa pitää vaatetuksella suojata auringolta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän