Paljonko painosi on vaihdellut enimmillään?
Mikä on suurimman ja pienimmän painosi erotus kiloina? Siitä asti kun pituuskasvusi on päätynyt.
Itselläni 42 kiloa. :0
Kommentit (41)
Syntyessä painoin 3,6kg ja pahimmillaan 2010 painoin 103,6kg, eli sata kiloa.
Parikymmentä kiloa, välillä 55-75. Nyt olen pidemmän aikaa ollut kutakuinkin tuossa puolessa välissä.
45 kilosta sataan kiloon. Sadasta olen saanut pudotettua 75 kiloon.
Alimmillaan 41kg enimmillään 56 kg (syömishäiriötausta). Ja pituutta löytyy vajaat 160 cm. Atm varmaan jotain 52-54 välillä, vaa’asta patterit loppu ni en oo varma :D
Vierailija kirjoitti:
Synnyit siis aikuspituisena?
Vierailija kirjoitti:
Eli et ole kasvanut pituutta syntymäsi jälkeen? Mahtaa olla tukala olo sitten tuon painoisena.
18kg tuli raskauden aikana painoa..ja lähti imetyksen aikana korkojen kera..eli sanoisin 20kg
Kymppi! 10kg on liikaa eri mielipiteestä!
Kuusi kiloa.
Tuntuu, että on tietty normimäärä mihin paino tahtoo asettua. Joskus tulee syötyä enemmän ja joskus vähemmän, mutta keskimäärin ja loppujen lopuksi paino aina hakeutuu tiettyyn kilomäärään, mikä on pysynyt aikuisikäni samana.
N 8kg. Olin vähän alipainoinen parikymppisenä ja nyt 54kg 36v ja voin hyvin. Paino ollut samassa jo vuosia.
N 160cm
6 kiloa. 52-58 välillä ollut aina. Nyt 52. :)
Mulle on tärkeää olla hoikka.
Varmaan joku 20 kg myöhäisteiniaikojen 58 kg:stä raskausajan 78 kg:n. Nyt 64 kg.
Vaihtelee 5 kg, johtuu just vuodenajoista ja nyt erityisesti kororan-ajan etätyöstä, jolloin jää paljon aikaa kokkailla kotona ja leipoa niin leipää kuin herkkujakin.
Alimmillaan 52, ylimillään 68. 16 kiloa siis :(
20 kg