Nainen, tuntuuko käyrä vai suora penis paremmalta yhdynnässä?
Kommentit (27)
Ei mitään merkitystä! On saatu oikein jopa naurettavan käyrää! Luulin et tuntuu jotenkin erilaiselta mut ei!
What do you want to do ?
New mailCopy
Käyrän omaavana voin vakuuttaa että sopivan asennon myötä on kivaa. Ja asento riipppuu myös kumppanista. Kaikilla ei ole herkät kohdat syvällä samassa paikassa :-)
Riippuu ihan yhteensopivuudesta. Itselleni alaspäin käyrä ei tunnu hyvältä missään asennossa. Ylöspäin käyrä toimii kunhan pituutta on tarpeeksi.
Ei ole kyllä koskaan käyrää sattunut kohdalle. Semmosta olis kiva päästä joskus kokeilemaan että olisko se erinlaista.
Yhdynnässä parhaalta tuntuu halukas ja minun tarpeeni huomiova mies. Ei sillä kullin muodolla ole panon tuiskeessa mitään väliä!
Ei ole minullakaan kokemusta käyrästä. Sellainen voisi olla kivulias, koska olen aika herkkä.
Ei ole kokemusta mihinkään päin kaarevasta? No siten ei kyllä ole kovin montaa kokemusta takana. Takana n. 44 s-kumppania, ja molempiin suuntiin kaarevaa (eli käyrää?) on tullut kyllä vastaan. Alaspäin kaarevaa ei kyllä koskaan. Ei mitään väliä itselleni, mutta joitain miehiä itseään on joku asento sattunut, jos asento on ollut sellainen että käyrä "oikenee" liiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään merkitystä! On saatu oikein jopa naurettavan käyrää! Luulin et tuntuu jotenkin erilaiselta mut ei!
What do you want to do ?
New mailCopy
Mimmonen on naurettavan käyrä.
Mulla on ylöspäin käyrä, kun kalu kovenee se menee käyräksi.
Toiset asennot on vähän vaikeita.
Täydellinen napaan asti ylöspäin kaartuva kaunis ja sileä banaani penis on kerran osunut kohdalle. Upeita pikku sarjaorkkuja sain koko aktin ajan ja joka asennossa💥💥 olin kyllä ollut 2kk puutteessa mutta silti.
Nyt joudun kyllä myöntämään, etten yhtään muista, onko entisillä partnereillani ollut suorat vai käyrät penikset. Hyvä, jos kokoja muistaa edes suurin piirtein. Yksi valtava jäi mieleen, lähinnä sen aiheuttaman pakokauhureaktion takia, ja yksi mikropenis. Nykyisellä on suora, ja se on kai ihan hyvä, en osaa sanoa. Paksu ja suonikas, siitä pidän.
Jokaisessa on omat hyvät puolensa. Pitää vain olla oikea asento.
Oma suosikki on suora, koska kaikki asennot käy. Mutta mulla osuu kaikissa asennoissa myös kaikkiin herkkiin paikkoihin nykyisin.
Ennen suosin banaanipeniksia, kun ne osui ratsastaessa parhaiten g-pisteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan on kokoa
Samaa mieltä- koko ratkaisee. Toivon sitten itse haluanko lähetyssaarnaajan päälleni vai nouseno itse satulaan
Tästä oli gallup täällä vähän aikaa sitten. Ylöspäin käyrä ja suora sai eniten ääniä. Alaspäin käyrä vähiten
https://www.vauva.fi/keskustelu/3872033/minka-mallinen-penis-paras-suor…
Suora.