Onko noloa mennä naimisiin vielä lähes 50-vuotiaana?
Olen itse kolmekymppinen nainen. Seurustelen 45-vuotiaan miehen kanssa. Toivoisin hänen vievän minut joidenkin vuosien kuluttua vihille. Onko tuon ikäinen hääpari nolo? Tai etenkin se vanha osapuoli?
Kommentit (33)
Vaikka olisi noloa ( ei ole), niin ei kai tuon ikäiset välitä enää siitä, onko jokin noloa vai ei. Teette niin kuin parhaaksi näette.
Me menimme naimisiin 47 ja 48 v. En edes keksinyt, että se voisi olla noloa.
Naisten avioitumisessahan on oikein piikki vähän ennen viittäkymppiä, koska lesken eleäkkeen yhtenä ehtona on se että avioon on menty alle 50 vuotiaana.
Ei ole. Mä voisin mennä naimisiin vaikka 60+ kanssa. Jos joku huolisi mut.
N50
Ei tietenkään.
Kukin menee avioliittoon silloin, kun se hetki tulee, ei iällä ole siihen mitään merkitystä.
Ei todellakaan. Ei ole tullut koskaan mieleenikään, että siinä voi olla jotain noloa.
Avioliitto on parin välinen sopimus. Aivan se ja sama mitä muut siitä ajattelee.
No ei naimisiin meno ole noloa missään iässä. Mutta jos tarkoitat prinsessahäitä hääleikkeineen ja sukkanauhan etsimisineen, niin kyllä, se on noloa.
No ei ole mitenkään noloa.
Kertokaa te , jotka olette eri mieltä, miksi se olisi mitenkään noloa?
Tunteet eivät katso ikää ja halua sitoutua toiseen ihmiseen.
Silloin ehkä jos on jomman kumman puolen suhteen jatko-osa numeroltaan neljä tai enemmän...niissä osa vieraista ei ehkä hihku innosta vaikka kyseessä onkin ikuisen rakkauden lähtölaukaus...
Ei, mielestäni ihanaa ja romanttista. :)