Myönnän että tykkään Sanna Marinista enkä häpeä sitä vaikka oon 50v perussuomalaismies!
1) Tämä pyörö-ovipäätös on parhaita päätöksiä mitä aikoihin ja sisäpiirin mukaan Sanna runnoi tämän yksin läpi.
https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/sanna-marinin-hallitus-sulki-ensi…
2) En usko että tästä pandemiasta olisi kukaan muu johtaja selvinnyt tähän asti yhtä hyvin Jussi Halla ahoa lukuunottamatta. Kun katsoo kokonaisuutta eikä yksittäisten ministerien ja virka-miesten sössimistä.
3) Sannan hankkima huomio ulko-mailla Suomelle ei ole varmasti haitaksi kun Suomen pitää saada ääni kuuluviin tärkeissäkin asioissa maailmalla.
4) Sanna on söpö.
https://cdn.anna.fi/wp-content/uploads/s3/2018/12/06232714/1260800sanna…
Kommentit (42)
Ap:n linkki osoitti kyllä että Sannalla on munaa jos haluaa sitä näyttää. Nyt hänen pitäisi näyttää sitä samaa johtajuutta ja lennättää STM:n koko virkamieskoneisto huitsin nevadaan ja Pekonen sinne perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei ole kansan valitsema, vaan Rinteen kepulikonstien tuotos.
Suosittelen käymään yhteiskuntaoppia läpi vaikka etäkoulussa kun et muuten taida kyetä? SUOMESSA EI PÄÄMINISTERIÄ VALITSE KANSA. Sekoitat presidentinvaaleihin, törppö.
61 demari nousukasta valitsi marinin ja lindtmanin kesken nukke-sannan pääministeriksi.413
Persunousukkaat sensijaan osaavat vain tolloilla Putinin hyväksi.
Ap, teidän kannatus laskee jatkuvasti ilman sinun apuasikin.
Olisi virkistävää nähdä joku persuksi tunnustautuva, joka osaisi kirjoittaa äidinkieltään (suomea). Nythän niitä on vain yksi, jonka äidinkieli on muinaiskirkkoslaavi.
Vierailija kirjoitti:
Olisi virkistävää nähdä joku persuksi tunnustautuva, joka osaisi kirjoittaa äidinkieltään (suomea). Nythän niitä on vain yksi, jonka äidinkieli on muinaiskirkkoslaavi.
AP:n tekstihän on varsin sujuvaa! Ja ihan hyvää mietiskelyä lukuun ottamatta viimeistä kommenttia jossa nuoleskelee Marinia.
Voisin vaikka itsekin kirjoittaa tälläisen "tarinan" kerron kuinka olen demari mutta Halla-aho on silti jumala ja plaa plaa plaaplaa....
kuka näitä muka uskoo.
Ap. Et ole. Etkä se kokkari tuolla myöhemmin:). Kokoomuslaiset eivät nimitä itseään kokkariksi. Tää oli ihan tyhmä ja tylsä keksitty fiktio. Keksi jotain omaperäistä, avustaja.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Et ole. Etkä se kokkari tuolla myöhemmin:). Kokoomuslaiset eivät nimitä itseään kokkariksi. Tää oli ihan tyhmä ja tylsä keksitty fiktio. Keksi jotain omaperäistä, avustaja.
Tirskis. Oletpa sinä selvänäköinen ja ovela :)
Vierailija kirjoitti:
No mistäs nyt tuulee? Panisit sosiaalidemokraattia mieluummin kuin idoliasi Mestaria??
Tai Pekkaa`?
Vierailija kirjoitti:
Ap, teidän kannatus laskee jatkuvasti ilman sinun apuasikin.
Demarit eivät ole isommin riemuinneet kannatuksen noususta, koska tietävät miten käy kun ruvetaan puhumaan taloudesta ja siitä kuka kaiken maksaa.
Minustakin Marin on selvinnyt kriisissä hyvin. Olen siis persuja äänestänyt nainen. Mutta silti olen tyytyväinen Mariniin. Kun hän tähän pestiin lähti, ei tiennyt, että mitä on edessä. Hyvin selvinnyt, vaikka polittiista kokemusta ei vielä ole paljoa takana. Nostan hattua hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin Marin on selvinnyt kriisissä hyvin. Olen siis persuja äänestänyt nainen. Mutta silti olen tyytyväinen Mariniin. Kun hän tähän pestiin lähti, ei tiennyt, että mitä on edessä. Hyvin selvinnyt, vaikka polittiista kokemusta ei vielä ole paljoa takana. Nostan hattua hänelle.
Minkäslainen hattu sulla sit on?
Sanna on pantavan näköinen yli puoluerajojen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei ole kansan valitsema, vaan Rinteen kepulikonstien tuotos.
Eihän kukaan ministeri ole kansan valitsema. Suomessa kansa valitsee eduskunnan, ei hallitusta.
Olen nainen, joka äänesti 2015 perussuomalaisia ja harkitsi sitä vakavasti myös 2019, mutta jätin sitten kokonaan äänestämättä. Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Mielestäni Marin on hoitanut kriisin ihan hyvin, ottaen huomioon että hän on joutunut tekemään päätöksiä, joita kukaan ei ole tähän mennessä joutunut tekemään ja joihin tuskin kukaan olisi osannut varautua. En minä tiedä olisiko kukaan tämän paremmin hommaa hoitanut, tilanne on uusi kaikille.
Sannan ulkoiseen olemukseen saati sukupuoleen en viitsi ottaa kantaa, mutta niistä riippumatta ei siitä yleensä ainakaan haittaa ole, jos pääministeri on edustava ja saa positiivista huomiota maailmalla.
LOl.
Täällä on MUKApersut kilpaa kehumassa Marinia.
Hahhahahahaha, mitä sontaa.
Koittakaa nyt pärjätä niillä omilla äänestjillänne, ei persut hyppää globalistidemareihin jotka on support africa mielessä.
Sannasta ei näe päältäpäin että on demari. Jos tuollanen nainen tulisi baarissa vastaan tiukassa rintojen ja lantion muodot paljastavassa mekossa niin kelpaisi. Puoluekannasta riippumatta.
Mä häpeän sitä että pidän Sannasta. Odotan peitsi tanassa huomisen tiedotus-tilaisuutta.
Sannahan kehittyy ja kasvaa tehtävänsä myötä koko ajan, eikä kukaan toinenkaan olisi pääministerin virkaa välttämättä sen paremmin tässä aivan uudenlaisessa tilanteessa hoitanut. Tulevaa valtionaisainesta...
Sanna on kyllä pantavan kuuma Nainen.
T.Kokkari