Millainen ihminen ei pysty katsomaan silmiin?
Eräs henkilö on muutenkin outo, eikä pysty katsomaan silmiin tultaessa vastaan vaan katsoo alaviistoon. Kykenee sanomaan hei, mutta on muuten todella outo. Kerran olen nähnyt hänet joko huumeissa tai humalassa.
Kommentit (70)
Ujo, tai on sinusta puhunut selän takana pahaa niin ei kehtaa katsoa silmiin.
Millainen ihminen esittää tuollaisia kysymyksiä? Aika tökeröä.
Ihhmisen elämänkaaren aikana ieri elämääänvaiheessa tapahtuu erilaista kehitystä kun elää vuorovaikutuksessa ympäristöönsä. Jos se kehityyys katkeaaa niin kaikki murheeet ja ongelmat keräääntyvät omaaan päähän ja luotttamus katoaaa.
Olisiko saanut hyvä veli (sisko) -verkoston avulla juuri 100k ilmaista rahaa ja on vähän häpeissään?
Hän on varmaan ujo. Ujolle tai sosiaalisista peloista kärsiville voi olla vaikeaa katsoa silmiin.
Ujo, epävarma
Itsetunto-ongelmia
Keskittymisvaikeuksia
Tässä syitä miksi minun vaikea katsoa keskusteluissa toisia pitkään silmiin
Mulla on paniikkihäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko.
Pelkään myös ihmisiä koska olen kokenut seksuaalista ja fyysistä väkivaltaa useita kertoja 3-17 vuotiaana.
Sori kauheesti jos en katso silmiin.
Minä, olen ujo.
Tuntemattomia on paljon helpompi katsoa silmiin, kuin esimerkiksi henkilöä johon olen tutustumassa.
Katsettani haukuttu rumaksi monin ala-arvoisin sanoin. En myötä epävarma kasvoistani ja siitä mitä minusta ajatellaan
Minulla on karsastusta ja olen introvertti.
Vierailija kirjoitti:
Hän on niin outo, että se on melkein huolestuttavaa. Toivon, että outous pysyy noissa mittasuhteissa.
Selkäni takana minua vastaan juonitteleva siskoni. Vasta jälkeenpäin tajusin asian.
Ilmeisesti omatunto kolkuttaa tms.
Joku psykopaatti tai hullu. Kannattaa pysyä kaukana.
Skitsot ja muuten harhaiset epäilevät jokaista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on niin outo, että se on melkein huolestuttavaa. Toivon, että outous pysyy noissa mittasuhteissa.
Excuse-moi?
Vierailija kirjoitti:
Joku psykopaatti tai hullu. Kannattaa pysyä kaukana.
Juu sinähän sen tiedät parhaiten! 😂
Moni ujo suomalainen onkin oikeasti sairas.
Mulla on assburger. En pysty katsomaan silmiin.