Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lapsesi leikkiä muiden lasten kanssa?

Vierailija
19.04.2020 |

En ole päästänyt omia lapsiani leikkimään kavereiden kanssa. Huomaan kuitenkin että lähipuistossa lapsen kavereita (3kpl) on yhdessä leikkimässä. Hankalaa on selittää omilleni ettei nyt voida leikkiä kuin sisarusten kanssa.

Samalla olen itsekin hieman hämilläni että pitäisikö kuitenkin uskaltaa päästää sekaan leikkimään. Kuinka tiukkana tässä pitää nyt olla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä sama aloitus ollut täällä jo? Viime viikonloppuna tai joskus ihan vasta?

Vierailija
2/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat leikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Tosin lapsi lukiolainen, he voivat pitää yhteyttä netin kautta. Täysi-ikäisen lupasin mennä poikaystävän luokse, tosin sanoin ettei kotiin tarvitsr kuvitella heti tulevansa.

Vierailija
4/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä sama aloitus ollut täällä jo? Viime viikonloppuna tai joskus ihan vasta?

Ei ainakaan minun laittamaan! -AP

Vierailija
5/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää nyt itse koittaa vähän miettiä eikä aina kysellä muilta.

Vierailija
6/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset eivät saa leikkiä kavereiden kanssa nyt. Ovat poissa myös päiväkodista ja koulusta. Eivät kauppaankaan pääse. Ulkoiltu kyllä ollaan.

Vierailija
7/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en anna kuin yhden kaverin kanssa ja sekin pelottaa koska sen perheen isä on terveyskeskuksessa lääkärinä. Sitten jos tartunta tulee tk:sta niin sehän voi olla oireeton ja sitä kautta tarttua meihin. En tiedä pitäisikö leikkiminen kieltää...

En haluaisi viedä lapsilta kaveria..

Vierailija
8/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa. Piha täynnä lapsia. Emme noudata rajoituksia ja kuljetan lasta mukanani mihin menenkään. Naurettavaa

Vierailija
9/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat leikkiä mutta olen huomannut että tapaamiset vähentyneet ja siirtyneet pihaleikeiksi oikeastaan täysin muiden lasten taholta siis. Jos nyt lapseni näkee 1-3 kaveria vs. koulussa ollessa 300 lasta päivässä niin on minusta jo riittävän iso oikeastaan turhankin iso muutos. Mielestäni kyllä koulut voitaisiin jo avata sillä tiedossa aika hyvin on että tämä tauti ei juuri koulujen/lasten kautta leviä (esim. ruotsi), joten turhaa hysterisointia kaikki minusta. Isovanhempiin ennemmin pitäisi pitää etäisyyttä ja vanhainkoti vierailuja rajoittaa eli riskiryhmien suojelu olisi minusta riittävää ja riskiryhmäläisten omalla vastuulla suojautua.

Vierailija
10/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ei saaneet, mut 3vkon jälkeen päästin kahtena päivänä ja nyt selvis, et tuon kys. kaverin perheessä oli jyllännyt korona, mut lähettivät silti kakaransa rinkuttamaan meen ovikelloa. Voin kertoa, et vithuttaa aika rankasti!!

Miten voi olla noin idiootteja vanhempia! Laitoin aika kiukkusta viestiä. No, ei kai se auta kuin ruoskia itseään, et aatteli et yhden kanssa vois leikkiä kun koulussa on 500 oppilaan joukossa ja sekin kohta sallitaan :(((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän