Kysymys naisille: Elegantti tapa viestiä Tinderissä, että vain seksi/kevytsuhteet kiinnostavat?
Miten toivoisit, että mies tuo Tinderissä esillä sen, että vain seksi/kevytsuhteet kiinnostavat?
Jos tämän laittaa heti profiilitekstiin, se vaikuttaa matchien määrään erittäin negatiivisesti.
Jos tämän kertoo vasta chatissa, noin 2/3 naisista ei ole kiinnostunut eli aikaa menee hukkaan kaikilta.
Aihe tuntuu olevan herkkä. Oman tinder-kokemukseni perusteella seksi/kevytsuhteen kiinnostavat pk-seudulla erityisesti 30-40-vuotiaita eronneita naisia, joilla on jo lapsia. Miten saavuttaa tämä ryhmä parhaiten?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Etsin kevyt/tapailusuhdetta. Ei se mitään tuon kummallisempaa tarvitse. Kyllä kaikki tajuaa, että se sisältää myös seksin. Monella ei sen enempään läheisyyteen ole edes halua nykyaikana.
Seksi ilman todellista läheisyyttä on kyynistävää ja masentavaa. Narsistiset ihmisethän taas eivät edes pysty läheisyyteen (se on halveksittavaa heikkoutta), joten pelkkä jyystäminen ja partnereiden pakonomainen vaihtelu määräajoin jää ainoaksi vaihtoehdoksi. Joskus satunnainen seksi ilman sen isompia yhteisiä suunnitelmia voi toimia, mutta enpä kyllä osaa tuollaista elämäntapana. Mutta kuten sanottu, kaikkihan eivät PYSTY sitoutumaan/kiintymään kehenkään. Reiluahan se on heti kättelyssä ilmoittaa tuokin asia, niin toinen ei vahingossakaan haksahda haaveilemaan mistään syvällisemmästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen moraalinvartijoita täällä on palsta täynnä? Ap kertoi selvästi, että jos asian sanoo profiilissa ei mätsejä tule juuri lainkaan. Jos asian mainitsee vasta keskustelussa, niin 2/3 kaikkoaa. Ap haluaa nyt tietää, että miten säästäisi näiden 2/3 aikaa ja voisi keskittyä siihen 1/3 naisista jotka itseasiassa ovat kevytsuhteelle avoimia, mutta eivät syystä tai toisesta kuitenkaan tykkää profiileista joissa tällaista suhdetta toivotaan. Kysymys on täysin asiallinen ja suurin osa vastauksista suorastaan idioottimaisia.
Tuosta ei nyt oikein ota selvää, onko kyse vain "kevytsuhteesta" vai "oikeasta suhteesta", jossa vain ei muuteta yhteen asumaan.
Olen tuo aloittaja. Siis sellainen suhde, jossa ei muuteta yhteen, mutta ensisijaisesti kuitenkin seksi- tai kevyt suhde. Eksklusiivinen suhde kuitenkin.
Kirjoita profiiliin, että haet vakipanoa.
Näin ei kannata tehdä. Jos profiilissa on viittauksia seksiin, naiset kaikkoavat.
Niin, sellaiset naiset jotka eivät kaipaa kevytsuhdetta. Sinun ei tarvitse tuhlata aikaaasi heihin.
“En etsi mitään vakavampaa”
Noin. Ole hyvä. Kukaan ei mystisesti ala haluamaan sun kanssa seksisuhdetta matchin jälkeen kun on etsimässä sitä oikeaa, joten ihan turhaa miettiä että paljonko karsiutuu pois heti alussa kun kertoo rehdisti mitä etsii. Sehän vaan säästää kaikkien aikaa.
Sanot suoraan vaan, muuten itse valehtelet sekä johdattelet ja annat ymmärtää vaikket ymmärrä antaa.
Tinder on tunnetusti panosovellus. Jotkut saattavat silti sieltäkin etsiä muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on saastainen lihatiski.
Se on silti lihatiski...
Etsin pelkästään seksiseuraa ja olen kokeillut monenlaista lähestymistapaa.
1. Yksityiskohtainen kuvaus minkälaista seksiä etsii (eikä etsi mitään muuta) => matcheja todella vähän, mutta jos jaksaa etsiä ja selata pitkään, on mahdollisuus löytää täydellinen seksikumppani. Työlästä ja turhauttavaa.
2. Suora ilmaus että FWB/ONS vain haussa => matcheja melko vähän, suurin osa sellaisilta jotka eivät kiinnosta millään tavalla. Osa naisista matchaa selkeästi vain kuvien perusteella, koska heidän profiilissaan lukee että ei yhden illan juttuja.
3. Profiilissa maininta että ei mitään vakavaa haussa => matcheja aika paljon, mutta hajonta melko suurta ja paljon myös sellaisia, jotka viestittelyn jälkeen lopulta etsivät jotain vakavaa tai eivät tiedä yhtään mitä haluavat.
4. Kohta 3 + maininta siitä että etsii vain seksiä => matchien määrä putoaa reilusti.
5. Persoonallinen profiili, jossa kerrotaan rehellisesti ja mielenkiintoisesti mitä etsii ja minkälainen on ILMAN että viittaa millään tavalla seksiin, mutta mainitsee jossain kohtaa hyvin selvästi, että ei etsi parisuhdetta vaan lähinnä "bilekaveria" => matcheja reilusti, mutta selkeästi itseäni nuoremmilta.
Kaikki yllä olevat lisäksi joko omilla, persoonallisuuden ja tyylin paljastavilla kuvilla tai sitten jollain satunnaisella grafiikalla (incognito). Ilman kuvia matchien määrä tippuu todella paljon, kuvien kera nousee reilusti. Fakta on, että kuvat ovat seksiseuran haussa ensimmäinen filtteri. Aloitan keskustelut persoonallisella tavalla, Vastausprosentti lähes sata, joista tippuu vajaa puolet yleensä nopeasti pois.
Flirttailen keskusteluissa, mutta en koskaan mainitse seksiä suoraan, ennen kuin nainen ottaa asian itse esille. Usein olen saanut matchin, koska "oli niin persoonallinen profiili" tai "mainitsit asian x ja oli pakko tsekata", saanut kehuja, että "keskustelet paremmin kuin 95 % Tinder-miehistä" tai "olet sen verran itsevarma että pakko tavata" ja päätynyt lopulta harrastamaan seksiä/saanut vakipanon.
Mainittakoon totuuden nimissä, että puolet jotka tippuvat pois, näkevät asian sitten eri tavalla, eli matchi katoaa yhtä nopeasti kuin on tullutkin tai sitten yksikin "väärä vastaus" aiheuttaa ghostaamisen. Iso osa ei poista matcheja, vaan jättävät vain yksinkertaisesti vastaamatta. Yli kahden päivän hiljaisuus tarkoittaa mulle tilannetta, jota ei kannata jatkaa.
Kaikkia ei voi miellyttää, mutta jos osaa homman ja löytyy sopiva osuma, pääsee seksiä harrastamaan joskus jopa samana päivänä. En tosin harrasta enää yhden illan juttuja, koska haen pysyvämpää seksisuhdetta bdsm-vivahteella ja siihen tarvitaan yleensä jo vähän luottamusta ja kokemusta.
Mun profillissa lukee suoraan että etsin seksiseuraa ja että olen varattu. Silti matcheja riittää.
Sä haluat elegantisti hakea panoseuraa? Heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen moraalinvartijoita täällä on palsta täynnä? Ap kertoi selvästi, että jos asian sanoo profiilissa ei mätsejä tule juuri lainkaan. Jos asian mainitsee vasta keskustelussa, niin 2/3 kaikkoaa. Ap haluaa nyt tietää, että miten säästäisi näiden 2/3 aikaa ja voisi keskittyä siihen 1/3 naisista jotka itseasiassa ovat kevytsuhteelle avoimia, mutta eivät syystä tai toisesta kuitenkaan tykkää profiileista joissa tällaista suhdetta toivotaan. Kysymys on täysin asiallinen ja suurin osa vastauksista suorastaan idioottimaisia.
Tuosta ei nyt oikein ota selvää, onko kyse vain "kevytsuhteesta" vai "oikeasta suhteesta", jossa vain ei muuteta yhteen asumaan.
Olen tuo aloittaja. Siis sellainen suhde, jossa ei muuteta yhteen, mutta ensisijaisesti kuitenkin seksi- tai kevyt suhde. Eksklusiivinen suhde kuitenkin.
Minullekin kelpaisi kyllä eksklusiivinen pääasiassa seksiin pohjautuva suhde, mutta luuletko, että juuri kukaan nainen suostuu sellaiseen? En jaksa ollenkaan uskoa, että naiset haluaisivat sitoutua pelkän seksin vuoksi.
M31
Taas näitä ihmeellisiä ongelmia. Kerro, että haet vakipanoa / kevytsuhdetta / eksklusiivista seksisuhdetta. Vastaajat on niitä, joita kiinnostaa sama. Ole rehellinen.
Itse skippaan parisuhteen etsijät, samoin mökki- tai marjastusseuraa hakevat. Haen pelkkää hyvää seksiä.
Ai pari kolme kuukautta on pitkä aika hakea hyvää seksisuhdetta edellisen loputtua? Okei...
Sitä paitsi oma kokemukseni on juuri päinvastainen: miehet yrittävät ujuttautua parisuhteeseen, vaikka kerron ensi töikseni, että pelkkä seksi hakusessa. Ei kiinnosta alkaa pyykätä miehen boksereita eikä yhteiset kauppareissut.
Vierailija kirjoitti:
Eli aplle jää edelleen se sama 1/3 kun ilmoittaa suoraan mitä haluaa.
Mikä nyt on vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se hassua tosiaan, miten kukaan ei halua sua, kun kerrot oikeat tarkoitusperäsi. Fiksumpi hoksaisi, mistä se johtuu.
Kyllä naiset huolivat minut, mutta siihen menee aikaa löytää sopiva. Kuten tuossa ylhäällä kirjoitin, jopa 2-3 kuukautta. Olen tehnyt jo monta rundia Tinderissä ja tiedän, miten homma toimii. Haluaisin lyhentää tätä sopivan naisen löytymiseen kuluvaa aikaa ja siksi täällä kyselen.
Nyt en ymmärrä. Jos kerran sinut kelpuuttavia naisia löytyy, miksi täällä kyselet? Jos sopivan löytymiseen menee pari kuukautta, mitä sille sopivalle sitten sen jälkeen tapahtuu? Vai eikö sittenkään ollut sopiva?
Useimmat ihmiset eivät tiedä itsekään mitä Tinderistä etsivät. Ei missään nimessä kannata pelotella jengiä pois olemalla liian suora.
Ehkä kannattaa sanoa "ATM olen onnellinen sinkkuna", "rakastan omaa kotiani" tai "lapset, punainen tupa ja kultainen noutaja eivät ole minua varten" tätä luokkaa missä sanotaan epäsuorasti että ei perinteistä suhdetta sanomatta mitään siitä mitä oikeasti hakee.
Ja naisena niitä matcheja tulee silti niiltä miehiltä jotka etsii vakavaa, vaikka itse teen jo profiilissani selväksi olevani vähän kevyempi tapaus joka haluaa lähinnä säpinää ja nautiskella elämästä.
Silti tulee matcheja miehiltä joilla lukee profiilissaan, että ovat kyllästyneitä säätämään.:D
Vierailija kirjoitti:
Ja naisena niitä matcheja tulee silti niiltä miehiltä jotka etsii vakavaa, vaikka itse teen jo profiilissani selväksi olevani vähän kevyempi tapaus joka haluaa lähinnä säpinää ja nautiskella elämästä.
Silti tulee matcheja miehiltä joilla lukee profiilissaan, että ovat kyllästyneitä säätämään.:D
Miksi sinä sitten matchaat heidän kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti tulee matcheja miehiltä joilla lukee profiilissaan, että ovat kyllästyneitä säätämään.:DMiksi sinä sitten matchaat heidän kanssaan?
Jos he haluavat vaikka hurvitella siitä huolimatta, että on vaimo hakusessa :)
Ai vähän kuin Saksassa 30-luvulla?