Hulaus - Mihin perustuu kapeneva vyötärö, kun paino ei putoa?
Vyötäröltä lähtenyt jo 4 cm, mutta paino ei putoa. Miten on mahdollista?
Kommentit (7)
Voiko hulailu parantaa verenpainetta? Sekin on alentunut.
Lihakset painaa enemmän kuin läski. Liikunta alentaa verenpainetta. Lihaksikas keskivarta lo on ryhdikäs, eli kapeampi.
Kauan oot hulailu ja kuinka paljon päivässä?
Oletko ylipainoinen?
Muistakaa ettei lihasmassa kasva ihan niin nopeasti kuin toivoisitte... Googlettakaa. Vaatii kovaa työtä ja plussakaloreita. Ryhti tosin muuttuu paremmaksi ja sitä myötä voi hävitä vyötäröltä senttejä. Myös syvien vatsalihasten vahvistunut tuki auttaa vyötäröä pysymään tiiviinä eikä vatsa pömpötä niin helpolla enää.
Vierailija kirjoitti:
Lihakset painaa enemmän kuin läski. Liikunta alentaa verenpainetta. Lihaksikas keskivarta lo on ryhdikäs, eli kapeampi.
Oletko ylipainoinen?
:):):) Kyllä kilo läskiä painaa saman kuin kilo lihasta. Tarkoitat varmaan, että lihas on kiinteämmässä muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ylipainoinen?
Liikuntaa olen harrastanut aina, verenpaine on ollut noin 130/85 ennen, nyt on normaali. Viimeksi mittailin säännöllisesti helmikuun lopulla. Hulaillut olen kuukauden noin 15-20 minuuttia päivässä. Tämä sopisi kuvioon. Ylipainoa on 20 kiloa.
Olen kuullut, että kolesteroliarvoihin vaikuttaa suotuisasti.
Nesteitä lähtenyt tai lihakset tukee vyötäröä aiempaa paremmin eli kaventaa.