Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottavasti tämä eristäytymis-elämäntyyli jää voimaan

Onnellinen
19.04.2020 |

Toivottavasti tämä ei koskaan lopu.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voirahan sä ihan vapaasti jatkaa näin, mä olen aina elänyt samoin.

Vierailija
2/18 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei estä sua. Voit eristäytyä loppuelämäksesi. Minä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voirahan sä ihan vapaasti jatkaa näin, mä olen aina elänyt samoin.

*voithan, mitä tämä luuri sekoili 😅.

Vierailija
4/18 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin odotan kun kirjastot, museot,galleriat ja teatterit aukeaa. Harrastustoimintaa ja kavereita sekä perhettä on ikävä. Olen itsekkin jossain määrin erakko luonne, mutta pelkkä kotona nyhjääminen ei nappaa. Tasan tarkkaan meen heti baariin ja keikoille ja ravintolaan kun siihen tulee mahdollisuus. Ja matkustan ulkomaille ja kotimaassa.

Vierailija
5/18 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen ja muu perseily ei onnistu.

Vierailija
6/18 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka sinä eristäytymistä, minä jatkan elämääni kuin koronaa ei olisi ollutkaan.

Vierailija
7/18 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jää ihmeessä eristyksiin, ei haittaa mua tippaakaan.

Vierailija
8/18 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyöstä tykkään kyllä, säästyy ainakin pari tuntia muihin puuhiin, kun ei tarvitse laittautua ja pukeutua siististi aamulla, odottaa bussia tai jonottaa autolla ruuhkassa matkalla. Ei mene aikaa kahvitauoilla ja muuten jonnin joutavaan höpötykseen työkavereiden kanssa, eli saman määrä työtä saa tehtyä lyhyemmässä ajassa. Tietysti nyt ovat sitten ne työn jälkeiset harrastukset vähissä.

Vierailija
9/18 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minä taas haaveilen Espanjan matkasta, olen seurallinen luonne, ja Espanja sopii minulle. Voi olla vapaasti temperamenttinen, ja vaikka puhua kovaan ääneen, ei katsota kummissaan.

Koulut auki, kaikki kahvilat ja ravintolat samoin, ei velttoilla enää yhtään kotona!!!

Vierailija
10/18 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi valita ihan muusta maailmasta riippumatta.

T: epäsosiaalinen introvertti

Vierailija
11/18 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minä taas haaveilen Espanjan matkasta, olen seurallinen luonne, ja Espanja sopii minulle. Voi olla vapaasti temperamenttinen, ja vaikka puhua kovaan ääneen, ei katsota kummissaan.

Koulut auki, kaikki kahvilat ja ravintolat samoin, ei velttoilla enää yhtään kotona!!!

Tee jotain hyödyllistä kotona. Kiire kahvilaan velttoilemaan? :)

Vierailija
12/18 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen itseäni hieman pelottaa, miten tästä taas palataan normaaliarkeen. Taas pitää tavata työkavereita ja osallistua lasten harrastuksien tapahtumiin jne. Ainoa asia, mitä kaipaan on se, että uskaltaa lähteä huoletta kuntosalille, ostoksille, ravintolaan ja elokuvateatteriin ilman tartunnan pelkoa. Mutta en minä noissakaan niitä ihmisiä kaipaa vaan paikkojen palveluita. 

Vierailija
13/18 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sano.

Vierailija
14/18 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä nyt vain voi, jos on töitä ja lapsia. Nyt on niin mukava sanoa asiakkaillekin, että sori, en ota vastaan, jätä viesti tai vie paperit postilaatikkoon. Eikä tarvitse järjestellä kevätnäytöksiä ja leipoa mokkapaloja. 

Vierailija
15/18 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä nyt vain voi, jos on töitä ja lapsia. Nyt on niin mukava sanoa asiakkaillekin, että sori, en ota vastaan, jätä viesti tai vie paperit postilaatikkoon. Eikä tarvitse järjestellä kevätnäytöksiä ja leipoa mokkapaloja. 

Mä kasvatin lapsen ilman yksiäkään mokkapaloja, ja ammatti on sellainen, ettei tarvitse olla tekemisissä ihmisten kanssa. Kaikki on mahdollista.

Vierailija
16/18 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanja on seuraavat 2 vuotta kiinni

Zinc

Vierailija
17/18 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etätyöstä tykkään kyllä, säästyy ainakin pari tuntia muihin puuhiin, kun ei tarvitse laittautua ja pukeutua siististi aamulla, odottaa bussia tai jonottaa autolla ruuhkassa matkalla. Ei mene aikaa kahvitauoilla ja muuten jonnin joutavaan höpötykseen työkavereiden kanssa, eli saman määrä työtä saa tehtyä lyhyemmässä ajassa. Tietysti nyt ovat sitten ne työn jälkeiset harrastukset vähissä.

Mulla taas ihan päinvaistainen kokemus tuosta. Nyt nimenomaan menee aikaa kaikkeen jonnin joutavaan höpötykseen Teams palavereissa, viime viikolla monena päivänä 4-5 tuntia päivässä kun on tiimikokousta, osaston yhteispalaveria, kuulumistenvaihtoa joka venyy tunnin mittaiseksi jne. mitä ei toimistolla ollut samassa mittakaavassa.

Vierailija
18/18 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mitta täynnä kotoilua ja stay home- jankutusta. En pysty samaistumaan ihmisiin jotka ovat onnellisia nyt, ihanaa olla vaan hissukseen kotona eikä tarvitse nähdä ketään eikä oikein edes tehdä mitään. Viikon kliimaksi on kun saa sukkalaatikon järjestettyä ja sitte voi vaan olla. Mulle elämä on kokemista ja näkemistä, haluan viettää aikaa ystävien kanssa, harrastaa, treenata, reissata Suomessa ja ulkomailla, käydä shoppailemassa, leffassa, teatterissa, treffeillä, huvipuistoissa, kylpylöissä, festareilla, tanssimassa, viinittelemässä... ei elämä tapahdu kotisohvalla jlauta. Mutta onnea erakkosieluille nyt saatte nauttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä