Osuuspankki kaatunut? muilla ongelmia kirjautua?
Op mobiili ei toimi enkä op.fi pääse kirjautumaan. Onko mulla joku ongelma vai yleisesti?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko maksukortit? Joku kipasee nyt Ärrälle testaamaan.
Sinä.
Eikö tuo pankki lakoa jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin toimi kortti puoli tuntia sitten. Ärrällä ja K-kaupassa.
Verkkopankki toimi ainakin ysiltä, kun katoin saldon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä.
Ei pysty. Kauhea kankkunen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin toimi kortti puoli tuntia sitten. Ärrällä ja K-kaupassa.
Verkkopankki toimi ainakin ysiltä, kun katoin saldon.
Nuo ongelmat alkoi just klo 12 aikaan, joten olet saattanut juuri ehtiä ennenkuin hyökkäys alkoi.
Toisessa ketjussa joku mainitsi kortin toimineen kuitenkin kaupassa.
Ap
Tänään olisi ensimmäinen mahdollinen päivä hakea liiton päivärahaa, enkä pääse kirjautumaan sisään. Kiitos OP.
Onko palvelunestohyökkäys? Ei olisi ensimmäinen kerta op historiassa kun sellaista pääsee tapahtumaan.
Toivottavasti hyökkääjät lisää mun saldoon pari nollaa perään
Hitto, piti lähteä kauppaan. Oon onnistunut pummaamaan kyydin markettiin ja nytpä sitten en pääsekään. Lähikaupasta täytyy jotain hakea niillä muutamilla kolikoilla, mitä löytyy. Köyhyys ei oo ilo kelleen.
Vierailija kirjoitti:
Hitto, piti lähteä kauppaan. Oon onnistunut pummaamaan kyydin markettiin ja nytpä sitten en pääsekään. Lähikaupasta täytyy jotain hakea niillä muutamilla kolikoilla, mitä löytyy. Köyhyys ei oo ilo kelleen.
Eikö kortillakaan nyt pysty maksamaan? Voi hiton op, taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kortillakaan nyt pysty maksamaan? Voi hiton op, taas.
En tiedä, mutta en lähde kokeilemaan isojen ostosten kanssa että toimiiko vaiko eikö.
Kävin nyt kaupas, toimi op:n kortti kassalla
Vierailija kirjoitti:
Haloo kortit toimii
Itselläni toimi myös kortti äsken, mutta meni kauan ennen kuin tuli että maksu hyväksytty. Ei siis tullut mitään että hylätty, mutta viiveellä hyväksyi ja antoi kuitin. Saattoi toki johtua maksupäätteestäkin tms, en tiedä.